- ارسال کننده: میثم عظیمی. تاریخ: ۹۴/۰۶/۱۹

نشست تخصصی مدیر عامل بانک صنعت و معدن کشور ؛ مددی : بنده شخص متملقی نیستم

به گزارش صدای میانه به نقل از فارس از تبریز، علی مددی پیش ظهر امروز در نشست تخصصی مدیرعامل بانک صنعت و معدن کشور با نمایندگان تشکل‌های بخش خصوصی و کارآفرینان آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه شرایط اقتصادی کشور در وضعیت مطلوبی نیست، اظهار داشت: رویکرد فعلی به صنعت و اقتصاد خوب اما دیر هنگام است و نمی‌توان از یک بانک انتظار داشت تا کار دولت و حاکمیت را انجام دهد.

وی با بیان اینکه مجلس و دولت در زمینه حمایت از صنعت و اشتغال باید وظایف خود را انجام دهد، گفت: نمی‌توان از یک بانک انتظار داشت که مشکلات کلان در حوزه اقتصاد و تولید را برطرف کند.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد کمیسیون اقتصادی و صنایع مجلس گفت: باید این دو کمیسیون همراهی در مصوب کردن قوانین لازم را داشته و با همکاری دولت موانع را حل و فصل می‌کردند.

وی توجه به مشکلات شرایط پسا تحریم را یادآور شد و گفت: در حالی که صنعتگران در سه دهه گذشته با مشکلات بسیاری مواجه بودند امیدواریم در شرایط پسا تحریم حمایت حساب شده‌ای صورت گیرد.

مددی از نقش آفرینی بانک صنعت و معدن در توسعه صنعتی شهرستان میانه تقدیر کرد و گفت: بنده شخص متملقی نیستم اما حمایت و اعطای تسهیلات میلیاردی برای حمایت از صنعت میانه از سوی بانک صنعت و معدن قابل تقدیر است.

فریدون جعفری، رئیس نظام مهندسی معدن آذربایجان‌شرقی نیز در این جلسه با اشاره به ظرفیت‌های معدنی در آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: با وجود ظرفیت‌های خوبی که در بخش معدن وجود دارد معدن استان از وضعیت خوبی برخوردار نیست.

وی خواستار پرداخت تسهیلات مناسب برای پروژه‌های معدنی شد و گفت: 17 طرح اولویت‌دار در زمینه پروژه‌های معدنی مشخص شده است.

1
1