- ارسال کننده: رضا امامی تاریخ: ۹۴/۰۶/۱۳

امام جمعه میانه: سواد آموزی محدودیت ندارد/ برازنده مسلمانان نیست بی سواد باشند

امام جمعه میانه با اشاره به فرارسیدن 17 شهریور و کشتار مردم بی گناه توسط رژیم ستم شاهی، این روز را برگ سیاهی بر تاریخ آن رژیم خوانده از 17 شهریور بعنوان نقطه عطفی در حرکت انقلابی مردم یاد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا حامدی با اشاره به روز جهانی مبارزه با بی سوادی و تاکید دین اسلام بر آموختن علم و سواد از بدو تولد تا لحظه مرگ، افزود: برای یک کشور اسلامی و یک فرد مسلمان برازنده نیست که بی سواد باشد، آن هم در زمانی که آموختن، سن، زمان و محدودیتی ندارد و دولت نیز در همین راستا حمایت های خوبی هم برای آموزش دهندگان و هم سواد آموزان ارائه می دهد.

امام جمعه میانه با اشاره به جلسات و دیدارهای هفته گذشته مقام معظم رهبری با جمعی از فرماندهان قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا و نیز اعضای مجلس خبرگان، نکاتی از این دیدارها که توسط رهبر معظم انقلاب مورد تاکید بود را مطرح کرد.

استفاده از تمامی گزینه های بروز برای حفظ امنیت هوایی کشور، مصلحت دانستن بررسی برجام توسط مجلس شورای اسلامی، لزوم پاسخگویی به اظهارنظرها و بدحرفی های مقامات آمریکایی، تاکید بر لغو تحریم ها مطابق مذاکرات صورت گرفته و نه تعلیق و پرهیز از بحث های بی فایده جناحی از مواردی بود که حامدی به عنوان تاکیدات مقام معظم رهبری به شرح آن پرداخت.

1
1