- ارسال کننده: میثم عظیمی. تاریخ: ۹۴/۰۶/۱۱

نامه سرگشاده علی اکبر جوانفکر برای محمدعلی مددی ؛ آتش جهنمی که به دست خودتان برافروخته اید، خوفناک است

به گزارش دولت بهار علی اکبر جوانفکر در نامه ای سرگشاده به محمد علی مددی، نماینده میانه در مجلس نوشت:

بسمه تعالی

جناب آقای محمد علی مددی
نماینده محترم میانه در مجلس شورای اسلامی
 سلام علیکم

جناب عالی در جایگاه نمایندگی مردم شریف میانه در مجلس شورای اسلامی و در برابر قران کریم و خداوند متعال سوگند یاد کرده اید که در انجام وظایف وکالت ، امانت و تقوا را رعایت خواهید کرد اما امروز که در انتهای راه هستید، با اظهاراتی دون شان نمایندگی مجلس، چگونه می توانید ادعا کنید که به سوگند خود وفادار بوده اید؟!

شما با بی پروایی تمام ، از افشاگری های روزانه در باره رانت یا فساد در دولت های نهم و دهم سخن گفته اید و ادعا کرده اید که اسنادی از رانت صورت گرفته در موضوع راه آهن اترک – برکت به دست شما رسیده است.

اگر فرض را بر این بگذاریم که شما در موضع افترا به دولتهای نهم و دهم که پاکدست ترین دولت ها در سالهای پس از انقلاب محسوب می شوند، قرار ندارید و در ادعای خود، انسانی صادق هستید، آنگاه از شما سوال می کنم که چرا به جای هوچی گری در سطوح رسانه ای ، اسناد مورد ادعای خودتان را برای رسیدگی به مراجع ذیصلاح ارائه نمی کنید؟ آیا توجه دارید که چنین رفتارهایی در آستانه انتخابات مجلس دهم، با معیارهای سیاسی و انتخاباتی مورد قضاوت قرار خواهد گرفت؟

فکر می کنم در این مساله تردیدی ندارید که دستگاه قضایی دست کم در بررسی هر مساله مرتبط با دولت قبل ، مو را از ماست بیرون می کشد، بنابراین چرا خودتان را به دردسر می اندازید و با سوء استفاده از جایگاه نمایندگی مردم شریف میانه در مجلس شورای اسلامی، به ثمن بخس برای خودتان گناه می خرید؟ آیا بهتر نیست، سهم خودتان را از دامن زدن به هیاهو و جنجال های سیاسی و رسانه ای علیه دولت قبل جدا کنید و اجازه دهید تا دستگاه قضایی به بررسی اسناد مورد ادعای شما بپردازد؟

برای تنویر ذهن ساده شما ، یادآور می شوم که راه آهن اترک – برکت در خاک ترکمنستان قرار دارد و شما باید بدانید که مسائل مربوط به این پروژه از جمله انعقاد قرارداد با فردی که از او با عنوان (الف- ر) نام برده اید، هیچ ارتباطی با ایران و دولت ایران نداشته و ندارد. دولت قبل صرفا، پروژه ساخت خط آهن گرگان – اینچه برون را در داخل خاک ایران و با پیمانکاری قرارگاه سازندگی به انجام رسانده و ادامه آن یعنی ساخت خط آهن اترک- برکت که در خاک ترکمنستان قرار دارد نیز برعهده همان دولت بوده است.

بنابراین ، شما دولت قبل را به ناحق به موضوعی متهم کرده اید که هیچ ارتباطی با آن نداشته است. این اظهارات بی پایه و اساس، علاوه بر آنکه جرم محسوب می شود و مستوجب تعقیب قضایی است ، شائبه بی اطلاعی محض یا بازی خوردن شما توسط دیگران را در اذهان عمومی تداعی می کند.

اتهام ناروایی که شما به عنوان عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و تحت عنوان “کشف یک فساد مالی دیگر در دولت احمدی نژاد” مطرح کرده اید، در شماری از رسانه های ارتباط جمعی بازتاب داشته است . مگر نمی دانید که مهمترین عامل سلامت و امنیت جامعه در حفظ آبروی انسان‌ها و به خصوص مومنان است ، تا آنجا که حفظ آبروی مومن از حرمت خانه کعبه نیز بالاتر توصیف شده است.

شما نه فقط آبروی یک مسلمان بلکه آبروی یک دولت مردمی و خدمتگزار را به بازی گرفته اید. آتش جهنمی که شما به دست خودتان برافروخته اید، خوفناک است و اگر ذات خداترسی داشته باشید، از این پس خواب را بر خودتان حرام خواهید کرد.

شما دارای عنوان نمایندگی مردم شریف میانه در مجلس شورای اسلامی هستید، بنابراین توصیه می کنم مراقب همنشینی با سیاست بازان حرفه ای و تنفس در فضای مسموم محافل خصوصی و سمپاشی در افکار عمومی علیه دولت قبل باشید. با وجود تمامی رفتارهای تخریب گرانه و غیر منصفانه سیاسی و رسانه ای در دو سال گذشته ، لطفا به میان مردمی که شما را به عنوان وکیل خود به مجلس فرستاده اند بروید و از آنها بخواهید تا نظرشان را در باره دولت قبل و رئیس جمهور سابق به شما بگویند، آنگاه خواهید فهمید که آب در هاون کوبیدن، چه کار عبثی است.

1
1