- ارسال کننده: تنهای میانه تاریخ: ۹۴/۰۶/۰۹

چرا فیلم سینمایی محمد رسول الله در سینما فرهنگ میانه به نمایش درنیامد؟!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، مردم شهر میانه در طی ماه های گذشته شاهد افتتاخ و بهره برداری از اولین سامانه پخش سینمای دیجیتال در محل سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهر بودند.

فعالیت این سینما در حالی با پخش فیلم سینمایی " نهنگ عنبر " در ایام ماه مبارک رمضان آغاز شد، که به گفته مسئولین با راه اندازی این سامانه دیجیتال امکان پخش فیلم های روز کشور بطور همزمان برای همشریان مهیا خواهد شد.

اکنون که دیگر بهانه ای برای نبود امکانات سخت افزاری و اعتبار در میان نیست و به تازگی فیلم  فاخر مانند فیلم محمد رسول الله (ص) در اکثر سینمای کشور در حال پخش است، سوال اینجاست که چرا این فیلم در سینما فرهنگ میانه به نمایش در نمی آید؟!

محرمی معاون هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، در پی اکران فیلم "محمد رسول الله (ص)" در استان آذربایجان شرقی در رابطه با جزئیات اکران به خبرنگار گروه فرهنگی آناج، گفت: اکران این فیلم از روز گذشته در سینماهای ناجی و ۲۹ بهمن تبریز شروع شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه معمولا میزان استقبال از فیلم ها در روز اول اکران کمتر است، اما " محمد رسول الله (ص)" در روز اول با استقبال خوبی مواجه شد.

محرمی ادامه داد: اکران این فیلم در شهرستان های دیگر استان نیز اواخر این هفته اتفاق می افتد اما لازم است مقدمات لازم جهت انجام این کار در تهران پی گیری شود.

گفتنی مسئولین اداره ارشاد میانه طی روزهای گذشته اطلاعیه پخش فیلم " مردن به وقت شهریور " را به منظور پخش در ماه پایانی تعطیلات تابستان منتشر کرده اند که بدون شک میزان استقبال از این فیلم در مقابل فلیم فاخر " محمد رسول الله" یکی نمی باشد.

لازم به ذکر است فیلم "محمد رسول الله (ص)"  با به نمایش گذاشتن چهره ی رحمانی اسلام در مقابله با گروه های تکفیری مثل داعش که سعی در بدنام کردن دین اسلام دارند، بسیار دارای ارزش و اهمیت است و قطعا مورد استقبال مردم واقع می شود.

1
1