- ارسال کننده: سید محمدعلی تاریخ: ۹۴/۰۶/۰۹

زیر پای شهردار و شواری شهر میانه علف سبز شد/بدهی فرمانداری به بیت المال مردم!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، پرونده بدهی ۳۵ میلیون تومانی فرمانداری ویژه شهرستان میانه به شهرداری همچنان باز است و  این مبلغ همچنان به خزانه بیت المال مردم پرداخت نشده است.

صحبت ها و شایعات مطرح شده در خصوص عاریه دادن مبلغی از سوی شهرداری میانه به فرمانداری در سومین جلسه شورای اداری شهرستان میانه در حالی از زبان اسماعیل حیدری آزاد فرماندار برکنار شده شهرستان میانه در نخستین ماه از سال ۹۴ مطرح شد که کسی فکر نمی کرد چنین مبلغی از خزانه بیت المال صرف بازسازی خانه های سازمانی دولت شود.

حیدری آزاد در این جلسه به بد قولی استانداری در اختصاص ۵۰ میلیون تومان در بازسازی خانه های سازمانی فرمانداری اشاره و اخذ کمک مالی از شهرداری و لحاظ شدن این مبلغ در پروژه های عمرانی سال جاری خبر داد و از حمید شکری فرماندار جدید خواست تا این مبلغ را که به صورت امانی گرفته شده به شهرداری باز گرداند.

حال بدهی ۳۵ میلیون تومانی میراثی است که از زمان فرمانداری اسماعیل حیدری آزاد به دست حمید شکری فرماندار جدید شهرستان میانه در دولت تدبیر و امید رسیده است، بایستی منتظر ماند و دید این مبلغ کی! به خزانه شهرداری باز خواهد گشت.

شاید این قبیل مسائل به عنوان تجربه فراموش نشدنی برای شهردار و مجموعه شورای شهر میانه نیز بشمار آید، تا از این پس نقد را ول نکرده و به نسیه نچسبند!

1
1