- ارسال کننده: روابط عمومی دفتر مهندس حسینی تاریخ: ۹۴/۰۶/۰۴

تکذیب متن خبر مربوط به مصاحبه مهندس حسینی با خبرگزاری آناج و ارائه خبر صحیح

آنچه به استحضار همشهریان محترم میرسد متن صحیح و کامل مصاحبه مهندس حسینی نماینده مردم میانه در مجلس با خبرگزاری آناج می باشد که با کمال تاسف این خبرگزاری در ارائه صحبت های مهندس حسینی تفسیر و تحریف نموده و آنچه مد نظر خود داشته منعکس کرده است. بدینوسیله روابط عمومی دفتر مهندس حسینی ضمن درج متن صحیح مصاحبه مهندس حسینی خواستار اصلاح خبر توسط خبرگزاری آناج بوده و در غیر اینصورت این دفتر حق شکایت از خبرگزاری آناج را برای خود محفوظ می داند.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 سید بهلول حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی آناج درخصوص درخواست 45 نفر از نمایندگان مجلس برای استیضاح وزیر نفت، اظهار داشت: بنده علیرغم وجود برخی اشکالات در وزارت نفت، مخالف استیضاح میباشم و تا خودم به نتیجه نرسم ، امضا نمی کنم .البته شاید امضا کنندگان دلایلی برای خود داشته باشند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزارت نفت باید از توان داخلی در امور مربوط به استخراج،تولید و پالایش استفاده کند افزود: عقد قرار داد با شرکتهای داخلی باید جدی گرفته شود و در حد شعار باقی نماند.

وی در خصوص اینکه چرا برخی از نمایندگان از استیضاح وزیر نفت واهمه دارند گفت: درست است که نمایندگان شهرستانها مانند نمایندگان تهران از استقلال و اقتدار کافی برخوردار نیستند و به جهت نگرانی هایی که در خدمت رسانی به حوزه انتخابیه خود دارند، محتاط عمل میکنند و خود را با وزرا درگیر نمی نمایند، اما خیلی ها از جمله بنده اگر به انحراف و خلاف جدی در وزارتخانه ای پی ببریم،مسلما به وظیفه خود عمل می کنیم و واهمه نمی کنیم،خود بنده اینطور هستم.در این قضیه هم چون برای من کاملا شفاف و مسجل نشده است لذا امضا نکرده ام و با آن مخالفم.

 

حسینی در خصوص نقش و جایگاه شورای نگهبان گفت: اگرچه بنده انتقادات و ایراداتی در نحوه تایید و رد صلاحیتها به شورای نگهبان دارم ولی معتقدم اگر شورای نگهبان نباشد جمهوری اسلامی خاصیت خود را از دست میدهد، زیرا اکنون که شورا وجود دارد برخی افراد نا لایق به مجلس راه می یابند ، اگر بکلی نباشد ، اوضاع بهارستان بدتر میشود.چرا که مردم اطلاعات کافی از اشخاص و پشت پرده مسائل ندارند تا دقیقا بدانند چه کسی صلاحیت دارد و چه کسی ندارد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه هدف رئیس جمهوری ایران از تضعیف شورای نگهبان و واگذاری صلاحیتها به هیاتهای اجرایی چیست ، گفت: بنده معتقدم که رئیس جمهور بعنوان مسئول اجرای قانون اساسی، قانونا حق اظهار نظر در تمام مسائل را دارد ، اما دیدگاه ایشان در این زمینه را منطقی و وارد نمی دانم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار آناج در خصوص صدور مجوز فعالیت بی بی سی در ایران و مصاحبه رئیس سازمان محیط زیست با این رسانه بیگانه، گفت: برای همه ثابت شده است که این رسانه غیر بی طرف و دارای هدف شوم می باشد و در خدمت سیاستهای دولت انگلستان و علیه منافع ملتهای مستقل قرار دارد . من مخالف صدور مجوز به بی بی سی برای فعالیت در ایران میباشم و وزارت ارشاد اگر مجوز داده، باید پاسخگو باشد.

وی افزود: کسی که بی بی سی را بی طرف و خیر خواه میداند واقعا احمق است. وی در عین حال گفت: من اطلاعی از مصاحبه سرکار خانم ابتکار با بی بی سی ندارم و فکر نمی کنم رئیس سازمان حفاظت محیط زیست که یک نهاد اجتماعی و غیر سیاسی است در مقابل دوربین رسانه مزبور حاضر شود،چون مسلما می داند که این رسانه از کجا تغذیه میشود و هدفش ضربه به نظام و ملت ایران است.

نماینده میانه در خصوص بازگشایی سفارت انگلیس در تهران گفت: وجود سفارتخانه انگلیس در ایران اشکالی ندارد و ایجاد محدودیت در روابط با کشور ها و از جمله انگلیس خوب نیست و به نفع منافع ملی نمی باشد.اما باید ملاحضات لازم صورت گیرد تا وقایع گذشته تکرار نشود.در عین حال نباید برخی از دولتمردان از بازگشایی سفارت انگلیس ذوق زده شوند.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

لازم به توضیح است موضع دائمی مهندس حسینی صداقت ، پرهیز از عوام فریبی و جانبداری از حق بوده و هیچگاه به خاطر رضایت گروهی خاص و یا تخریب گروه دیگر ، مصاحبه ننموده  و واهمه ای از هوچی گری افراد بی ریشه نداشته و حقیقت را مبنای صحبت های خود قرار داده اند ؛ چنانچه در دور نهم انتخابات مجلس شورای اسلامی از بین یازده نفر کاندیدای حاضر تنها شخصی بود که توسط شورای نگهبان رد صلاحیت گردید لذا این رد صلاحیت سبب کینه و تخریب این شورا توسط مهندس حسینی نشده و در این مصاحبه بر نقش موثر شورای نگهبان در انتخابات تاکید شده است.

 

1
1