- ارسال کننده: تنهای میانه تاریخ: ۹۴/۰۶/۰۴

مدیر جدید حراست دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه معرفی و منصوب شد + تصاویر

خبرگزاری آنا: طی مراسمی با حضور مدیر حراست و مدیر گزینش دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی، اعضای هیات رئیسه، مدیر جدید حراست دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه معرفی و منصوب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، درابتدای مراسم دکتر علی سلمان پور رییس دانشگاه آزاد اسلامی میانه، از زحمات مهندس حبیب اله نوایی مدیر سابق حراست در مدت مدیریت خود قدردانی کرد و ضمن اشاره به زحمات و خدمات ارزنده ایشان در دوران تصدی مسئولیتش و اهمیت و جایگاه حراست در دانشگاه ها اظهار کرد: مطمئناً انتخاب امیرعلی درهمجانی به عنوان مدیر جدید حراست این واحد دانشگاهی به واسطه حسن نظر، تلاش و پشتکار، رعایت تقوا و صداقت و شایستگی ایشان صورت گرفته است.

وی حفظ امانت داری و حفظ حریم خصوصی افراد را مهم دانست و بیان کرد: حفظ آبروی مسلمان وظیفه شرعی و عقلی همگان است و این امر در دانشگاه از اهمیت ویژه و بالایی برخوردار است و حراست دانشگاه نقش مهمی در امنیت استادان، کارکنان و داانشجویان دارد.

علی لطفیان مدیر حراست و سید صمد عمادی مدیر گزینش دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی در سخنان جداگانه ای، مسئولیت اداره حراست در دانشگاه ها را، مسئولیتی خطیر دانسته و صیانت از مجموعه دانشگاه و سرمایه های مادی و معنوی با نظارت بیشتر را از وظایف مهم حراست عنوان کردند.

سپس امیرعلی درهمجانی مدیر جدید حراست واحد میانه ، طی سخنانی ضمن تقدیر از حسن نظر مسئولین دانشگاه و اعتماد آنها گفت: از خداوند متعال می خواهم در این مسئولیت حساس و ارزشی و این امانتی که به بنده سپرده شده است، با عملکر خود بتوانیم بعد از مراسم تودیع مان به نیکی از ما یاد شود و در پرونده اعمال خود باقیات صالحاتی به ثبت برساینم.

در ادامه حکم انتصاب امیرعلی درهمجانی که از سوی ستاری رییس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی صادر گردیده است، توسط عمادی قرائت و به حاضرین معرفی شد.

لازم به ذکر است، امیرعلی درهمجانی، مدیریت گزینش، آموزشی، امور اداری، مدیر طرح برنامه و بودجه و رئیس صندوق رفاه دانشجویی این واحد دانشگاهی را در کارنامه اجرایی خود دارد. 

تودیع و معارفه مدیر حراست دانشگاه آزاد میانه تودیع و معارفه مدیر حراست دانشگاه آزاد میانه تودیع و معارفه مدیر حراست دانشگاه آزاد میانه

1
1