- ارسال کننده: قادرحسن زاده تاریخ: ۹۴/۰۵/۳۱

اولین قسمت پادکست رادیو قافلان منتشر شد

رادیو قافلانشورای سردبیری هفته نامه قافلان به منظور گسترش رسانه ­ها درشهرستان میانه با مساعدت و همکاری بچه های مستعد و هنرمند شهرمان اولین پادکست رادیو قافلان را آماده پخش کرده که تقدیم همشهریان عزیز می شود.

 

پادکست رادیو قافلان را  فعلاً هر 10 روز یکبار می توانید از سایت قافلان www.Qaflan.irدانلود کنید. مطمئن هستیم که قسمت های بعدی برنامه رادیویی قافلان بهتر و بهتر خواهد شد چرا که دوستان هنرمند بسیاری به ما قول همکاری دادند. رادیو قافلان به دو زبان ترکی و فارسی تهیه شده و تلاش خواهد کرد به همه موارد شهر بپردازد.در هر قسمت به ورزش سر می زند، به مسائل شهری و به مسئولین شهری سر می زند و در مورد مسائل و مشکلات شهری با آنها صحبت خواهد کرد. 

گزارشگران قافلان از سطح شهر نظرات شهروندان را در مورد موضوعات مورد بحث منعکس می کنند و از کارشناسان امور مختلف نیز استفاده خواهد شد. پل ارتباطی ما با شنوندگان پادکست رادیو قافلان پیامک شماره10004152239970 و پستالکترونیکی gaflan_news@yahoo.com چشم به راه راهنمایی و پیشنهادات اهالی فن و مخاطبان گرامی هستیم تا تجربه راه اندازی رسانه های شنیداری در شهرمان پربارتر شود. 

 

 

1
2
1 2