- ارسال کننده: تنهای میانه تاریخ: ۹۴/۰۵/۳۰

بلاتکیلفی تعاونی صبا شهر مسکن مهر میانه/چه کسی پاسخگوست؟!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، مجتمع ۳۸۰ واحدی مسکن مهر تعاونی ۸ صبا شهر میانه در حدود یکسالی است به علت اختلاف داخلی در ترکیب هیئت مدیره، متوقف شد و این مسئله سبب سرگردانی تعداد زیادی از خانوارهایی شد که چشم امید به خانه‌دار شدن از طریق مسکن مهر داشتند، شده است.

اختلافات بوجود آمده در حالی در مجامع قضایی در حال رسیدگی است که به گفته پیمان کاران این مجموعه مسکونی ساخت خانه های متقاضیان با پیشرفت ۷۵ درصدی روبه رو است و در صورت حل مشکلات پیش آمده می توان امید داشت که تا یکسال آینده کار تکمیل این واحد های مسکونی به اتمام برسد.

پیمانکار این مجموعه همچنین از آغاز کار ساخت و ساز شرکت فراسازان متین از سال ۹۲ در ساخت این واحد مسکونی مهر خبر داد و افزود: در حال حاضر مصالح ساختمانی مورد نیاز برای اتمام این مجموعه در اختیار است که با حل موارد اختلافی هیئت مدیره در کم ترین زمان شاهد اتمام ساخت و تحویل واحد های مسکن مهر به متقاضیان خواهیم بود.

اما حال سوال اینجاست که چرا اختلافات و سنگ اندازی و مشخص شدن ماهیت و وجاهت قانونی افراد برای در دست گرفتن امور اجرایی این مجموعه آنگونه که باید مشخص و اطلاع رسانی نشده و دستگاه های اجرایی متولی این امر در این خصوص سکوت اختیار کرده اند؟!

1
1