- ارسال کننده: خادم الشهداء تاریخ: ۹۴/۰۵/۲۷

انتقادی بر تصمیم شهرداری میانه برای خرید خودرو دنا /خدمات رسانی یا لوکس گرایی؟!

انتقادی بر تصمیم شهرداری میانه برای خرید خودرو دنا /خدمات رسانی یا لوکس گرایی؟!
شهردار میانه قصد دارد تا با 8 رای موافق و یک رای مخالف اعضای شورای شهر و از پول بیت المال اقدام به خرید خودرو لوکس دنا کند، اما سوال اینجاست که آیا نمی شود خودرویی ارزانتری خریداری و مهم تر اینکه با وجود دو خودرو دیگر این امر ضروری است.

لاتئلات

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا،  با وجود مشکلات اقتصادی شهرداری  در جلسه علنی شورای اسلامی میانه خرید یک دستگاه خودروی سواری دنا جهت استفاده در ماموریتهای کارکنان شهرداری با اعتباری بالغ بر ۴۳ میلیون تومان با ۸ رای مثبت و ۱ رای مخالف به تصویب رسیده است.

سوال اینجاست با توجه به نیمه تمام ماندن بسیاری از طرح های عمرانی و زیباسازی شهری چرا ردیف اعتباری برای خرید خودرو، برای تجهیز و ناوگان فرسوده و در اختیار گذاشتن وسیله نقیله برای بخش های مورد نیاز صرف نشده و با توجه به اینکه در شهرداری خودروهای سوزوکی و پژو پارس موجود است، آیا نیاز به خرید خودروهای خدمات رسان بیشتر از خرید خودروهای تشریفات همانند خودرو دنا نمی باشد؟!

با توجه به این موضوع که خودروهای سواری شهرداری اغلب در دست مدیران بوده و فاقد کارائی می باشد و فقط برای ایاب و ذهاب مدیران استفاده می شود و با عنایت به اینکه در سال اقتصاد مقاومتی قرار گرفته ایم و کلیه مخارج و هزینه های خودروها اضافه بوده و نیاز واحدهای خدمات رسان به خودروهای کار ضروری می باشد و در زمانی که به شدت بودجه های عمرانی دولت کاهش پیدا کرده و در اتمام پروژه های نیمه تمام با مشکل تأمین اعتبار مواجه  شده است و مردم مستضعف در تأمین مایحتاج اولیه ی خود درمانده اند، چرا شهردار میانه باید با پول بیت المال اقدام به خرید خودروی دنا نموده تا کارکنان آن برای ماموریت با آن رفت و آمد نمایند؟

مسلما  اگر ما در شرایط تحریم و فشار اقتصادی هم نبودیم، مسئولین نظام نباید اینگونه باشند. چرا که حضرت علی(ع) و امام و رهبر انقلاب بارها فرموده اند که مسئولین نظام باید طبق پایین ترین طبقات مردم زندگی کنند و رفت و آمد کنند.

یاد آن روزها به خیر که امام امت در حسینیه ی ساده و بی آلایش و بر منبری ساده تر که پارچه ای سفید و ساده بر آن انداخته بودند نشسته بود و با آن آرامش و متانت خویش، ولی با قلبی سلیم و متوکل به خدا، با شجاعتی مثال زدنی خطاب به رئیس جمهور و وزرا و رئیس و نمایندگان مجلس و مردم هشدار می داد که: " آن روزی که هر یک از شماها را ملت دید که از مرتبه «متوسط» می غلتید به طرف «مرفه» و دنبال این هستید که یا «قدرت» پیدا بکنید یا «تمکن» کنید مردم باید توجه داشته باشند و این طور افرادی که به تدریج ممکن است یک وقتی خدای نخواسته پیدا بشود، آنها را سر جای خودشان بنشانند."

 ضروریست اعضای شورای شهر میانه در خصوص تصویب این مصوبه توضیحات و دلایل لازم را خدمت مردم شریف میانه اطلاع رسانی کنند.

1
2
1 2