- ارسال کننده: حسین قره داغی آچاچیلوئی تاریخ: ۹۴/۰۵/۲۵

دکان ،یارگیری در بازار فریب افکارمردم عامی

هنوز زمان زیادی مانده است.اما موتورد گرد گیری دکانهای بی مشتری در بازار فریب افکار عمومی با صدای ناهنجار و آزار دهنده اش روشن شده است.گروههایی با تعارف در فضاهای مختلف سعی در نشان دادن خودی هستند.تا شاید خودرا بهترین و با انصاف ترین دلسوز جامعه کج و مریض و افتاده میانه را معرفی کنند.هر چند می دانند.نان به نرخ روز چه دمبک بازی را می طلبد.کارشان تکراری است و معنایی با تغییر روند انتخابات سنتی میانه ندارد.اما گلوله ای است.شاید در دوردست به باورشان به هدف بخورد.اما هر گز در این سالها به هدف نخورده و تمرین این شانس یک فریبکاری بیشتر نیست.و با وقت تلف کردن و بازی دادن شرایطی است.که می تواند انرژی آن در جای دیگر مصرف شود.

افراد و گروههای کارشناس به ظاهر، نامزدهای انتخاباتی میانه را معرفی می کنند.در لوای آن هدف خاصی را دارند.تا همچنان کج داری این سنت قدیمی همه را برنجاند.این شیطنت ها و بازیها هیچ تغییرمطلوبی را بدنبال نخواهد داشت.هر چند جسارت زیبایی است.اما این جسارت در این بازارمتاعش پسند مشتریانش نیست.

میانه

 

 

1
1