- ارسال کننده: روابط عمومی دفتر مهندس حسینی تاریخ: ۹۴/۰۵/۱۹

خبرمهم: گامی دیگر برای احداث کارخانه پتروشیمی در میانه

به دنبال درخواست و پیگیری های بی هیاهو و به دور از برداشت های تبلیغاتی مهندس حسینی نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی در خصوص احداث کارخانه پتروشیمی در میانه،با عنایت به پاسخ مثبت اولیه وزارت نیرو در خصوص تامین آب ، دستور بررسی امکان تامین گاز و فراخوان جذب سرمایه گذار برای احداث این کارخانه در شهرستان میانه در دستور کار وزارت نفت قرار گرفت.

متن نامه وزارت نفت:

موضوع : فراخوان جذب سرمایه گذار جهت طرح GTP در شهرستان میانه

با سلام و احترام،

عطف به ملاقات حضوری جناب آقای حسینی نماینده محترم مردم شریف میانه در مجلس شورای اسلامی با وزیر محترم نفت و پیگیری های مستمر ایشان در خصوص احداث مجتمع تولید پروپلین و مشتقات آن از گاز طبیعی(GTP) و با عنایت به پاسخ مثبت اولیه وزارت نیرو مبنی بر امکان تامین آب طرح، خواهشمند است دستور فرمایید نسبت به امکان تامین و تخصیص گاز طبیعی به عنوان سوخت و خوراک ( به میزان تقریبی 2/5 میلیون متر مکعب در روز) بررسی و اظهار نظر نمایند.

پیشنهاد میگردد درخواست نماینده محترم در کارگروه تخصصی مکان یابی طرح های GTPP در مناطق داخل کشور مطرح و تصمیم گیری گردد.در صورت تحقق الزامات اجرای طرح می توان نسبت به انجام فراخوان عمومی جهت جذب سرمایه گذار توانمند اقدام نمود.

شایان ذکر است  در حال حاضر نیمی از مسیر دشوار احداث این کارخانه که موجب تحول عظیم اقتصادی و ایجاد اشتغال در شهرستان میانه خواهد بود ، طی گردیده و قطعا تا حصول نتیجه مطلوب توسط مهندس حسینی پیگیری خواهد شد.

1
2
1 2