- ارسال کننده: سهراب رمضانی تاریخ: ۹۴/۰۵/۱۹

ازار مردم روستاهای اطراف به بهانه حل مشکل ترافیک

در اقدامی عجیب کلیه سواریهای  حامل مسافران به ترمینال جدید انتقال داده شده  اند,ودر حالیکه در این حرکت اسایش و امنیت مسافران اعم از پیر و جوان ,زن و مرد , لحاظ نشده است.

این اقدام نه تنها هیچ نفعی برای روستاییان ندارد بلکه از نظر امنیت و هزینه ایاب و ذهاب , همه مردم روستاهای اطراف را با مشکل مواجه کرده است,واین درحالیست که همگی شعار حمایت روستانشینان  و جلوگیری از مهاجرت از طرف روستاها به سمت شهر ودر نهایت دنبال راهی برای  مهاجرت معکوس هستیم. واین عمل با شعارهایی که میدهیم کاملا مغایر است.

دوستان اگر شما از اهالی روستا هستین بدانید که شما برای رسیدن به ترمینال جدید حتما باید از چهاراه ازادی روبروی فروشگاه سابق فرخ اقدام کنید و اگر در نقطه دیگری از شهر هستید, عملا هیچ راهی برای رسیدن به ترمینال جدید که خارج از شهر هست را ندارید,و فقط باید از مرکز شهر اقدام کنید, و این خود علاوه بر اینکه هزینه دو چندان برایتان تحمیل میکند, امکان دسترسی به ترمینال را با مشکل رو برو میکند.

این تصمیم از اغازو پایانش چیزی جز ظلم و ستم و ازار روستاییان نیست, اقدامی که از دید روستاییان هیچ اندیشیه ای پشت ان نیست.

 امیدوارم  که مسولین عزیزو زحمت کش چاره ای برای این مشکل بیاندیشند که نه تنها مشکل ترافیک شهرشان حل شود,مردم زحمت کش روستاهای اطراف را قربانی نکند.

والسلام

1
1