- ارسال کننده: رامین.مهاجری تاریخ: ۹۴/۰۵/۱۸

فرماندارمیانه در آئین بزرگداشت روز خبرنگار : قلم روشنایی بخش جامعه است / حریم ها باید حفظ شود


نصرنیوز: آئین گرامیداشت روز خبرنگار با حضور فرماندار ویژه میانه ، نمایندگان مردم میانه در مجلس شورای اسلامی ، شهردار و اعضای شورای شهر در محل فرمانداری ویژه میانه  برگزار شد.

به گزارش نصرنیوز، فرماندار ویژه میانه در این مراسم با اشاره به جایگاه مطبوعات بعنوان رکن چهارم دموکراسی اظهار داشت که از ظرفیت گسترده خبری در سطح شهرستان باید نهایت استفاده را کرد.

حمید شکری گفت : خبرنگاران باید بدانند که آیه *نون و القلم و مایسطرون * از کجا نشات گرفته شده و خداوند متعال به قلم های مسموم سوگند نخورده است. بلکه قلم هایی که در راستای کمال انسانها و خدمت به خلق حقایق را بیان می کنند مشمول این آیه می باشند. قلم ها باید روشنایی بخش جامعه بوده و قداست آن حفظ شود،  تا مبادا منجر به گمراهی نشود که در این صورت مسیر الهی  درست تشخیص داده نشده است.

روزخبرنگار

وی با گلایه از عدم ظهور برخی فعالان این حوزه در مراسم روز خبرنگار اظهار داشت : متاسفانه اخیرا مطلبی در فضای مجازی منتشر شد که نسبت دادن آن موارد شایسته نبود و حریم ها باید حفظ شود.

وی همچنین از خبرنگاران خواست که فضای مطبوعاتی و خبری شهرستان را افزایش دهند که آن منجر به گسترش فضای سیاسی و اجتماعی می شود.

شیخ الاسلامی، رئیس شورای اسلامی شهر نیز در این مراسم  ضمن تبریک روز خبرنگار گفت : خبرنگاران باید خلاقانه و پویا در جامعه حضور داشته و از وابستگی های حزبی پرهیز کنند. احساس مسئولیت و حقیقت گویی رسالت خبرنگار بوده و باید دارای وجدان کاری ، انصاف و عدالت باشند.

این آئین به همت معاونت استانداری و فرمانداری ویژه میانه ، اداره ارشاد ، شهرداری و شورای اسلامی شهر برگزار شد که از زحمات خبرنگاران با اهدای لوح و هدایای تقدیر بعمل آمد.  

 

رامین مهاجری خبرنگار نصرنیوز

 

 http://www.nasrnews.ir/News/tabid/243/ArticleID/36923

 

 

1
1