- ارسال کننده: قادرحسن زاده تاریخ: ۹۴/۰۵/۱۶

گلایه فرماندار از نمایندگان میانه: خدمات نظام و دولت را مصادره نکنید

 آمدن شکری به فرمانداری میانه با حاشیه های پر سر و صدای رفتن حیدری آزاد همراه بود اما او بدون حاشیه کارهایش را انجام می دهد. اظهار نظرهای و جهت گیری های شفاف او در جلسات علنی در ارتباط با مسائل شهری و روابط کاری در شورای اداری نوید فصلی نو در مدیریت شهری را می دهد که این فصل نو را می توان در یادداشت های سریالی ایشان دید. 

اظهارنظر صریح در مورد غیر ضروری بودن حضور نمایندگان مجلس در برخی جلسات رسمی، اعلام شفاف مواضع سیاسی و اعتراف به مشکلات موجود در سیستم خدمات درمانی و شهری، فعالیت و پیگیری امور بدون جنجال تبلیغاتی و ... از نمونه های بارز رفتار این دولت مرد تدبیر و امید به شمارمی رود. 

رئیس شورای تامین شهرستان در تازه ترین یادداشت خود که در سایت فرمانداری منتشر و در سایت های محلی بازنشر شده، در اقدامی تیزبینانه ضمن برشمردن ویژگیهای بارز مشارکت همگانی، حمایت خیرین و مدیریت خاص برخی نهادهای مردمی شهرستان، به نمایندگان شهر تاخته و از مصادره اقدامات نظام و دولت به نفع خود گلایه کرده است. آنجا که می گوید:

اما میانه ویژگی های دیگری هم دارد که شاید در نوع خودش بی نظیراست و ای کاش این ویژگیها را نمی داشت و البته نه در حیطه کاری مردم  که در حیطه کاری مسئولین از بابت کارهای کرده و نکرده کارهای ویژه ای که از سبقت در خیرات در آنها خبری نیست. سبقت در مصادره هر خدمتی است که نظام و دولت به برکت خون شهدا در هر گوشه این شهرستان انجام میدهد و تبلیغ هر آن چیزی که هنوز به مرحله عمل در نیامده است بنرهای رنگ و وارنگی که به هر بهانه ای به لب و لوچه شهر می آویزند و زحمت مضاعف برای عزیزان زحمتکش شهرداری که باید سرو سامانی دوباره به شهر دهند".

باشد که این حرکت های رو به جلو در این مجموعه حساس، الگویی باشد برای دیگر ادارات شهرستان که با شفافیت و شناخت واقعگرایانه از مسائل به حل مشکلات مردم بپردازند و نشاط اجتماعی را در ادارات مطبوع خود بالا ببرند که این کار مقدمه ی افزایش نشاط اجتماعی در بین مردم و نوید بخش یک زندگی حداقلی است. 

 
 
1
1