- ارسال کننده: سید سجاد حسینی ورنکشی تاریخ: ۹۴/۰۵/۱۱

جناب آقای فرماندار , شهردار محترم , رئیس سازمان آتش نشانی و کلیه ی روئسای ادارجات و سازمانهای مرتبط با آپارتمانهای اتحاد و انسانهای بشر دوست

همه ی ما سوزانده شدن وسوختن کودک هیجده ماهه توسط شهرک نشینان اسرائیلی در غرب کرانه ی باختری اشغالی را از رسانه های مختلف دیدیم و شنیدیم . این عمل آنان دل تمامی انسانها را به درد آورد و بسیاری از مردم در اقصی نقاط دنیا این عمل کاملا" غیر انسانی را محکوم کردند و ما هم محکوم می کنیم .

فرماندار محترم و مسئولین گرامی شهرستان میانه , آگاه باشیم که حادثه ی سوختن نه یک کودک , بلکه کودکان , زنان و مردان بی گناه در آپارتمانهای اتحاد نه توسط شهرک نشینان اسرائیلی بلکه توسط غفلت خودمان پیش نیاید .

( آپارتمانهای اتحاد در مسیر بیمارستان جدید خاتم الانبیاء ساخته شده اند و ساکنین آن که اکثرا" از قشر ضعیف و فاقد سرپناه و اجاه نشین بوده اند , بعد از گذشت سالها انتظار ,  این مکان را مأمنی برای خود یافته اند . که ای کاش چنین باشد .)

این آپارتمانها فاقد هر گونه اطفاء حریق (خشک و تر) می باشند.( از الزامات ساخت خانه ای بیشتر از چهار طبقه , داشتن اطفاء حریق می باشد.این آپارتمانها یازده طبقه دارند .) و مهمتر اینکه پشت درب  پله ی فرار , پله فراری وجود ندارد . که اگر آتش سوزی در این آپارتمانها روی دهد فاجعه ی انسانی پیش خواهد آمد .  

حال جای این سوال است که از مدیران عامل این آپارتمانها پرسیده شود که چرا جان ساکنین این آپارتمانها را به خطر انداخته اند ؟ آیا جان کودکان ما کمتر از جان آن کودک است ؟ 

در آخر اینکه کودکانی منتظر اقدامات انسان دوستانه ی شما قبل از وقوع  هر گونه اتفاق و حادثه ای هستند .

                                                                          با تشکر

1
1