- ارسال کننده: یاوراحمدپور تاریخ: ۹۴/۰۵/۰۶

آقای فرماندار و نمایندگان محترم، شهرداری و شورای شهر که متخلفترند

آقای فرماندار و نمایندگان محترم، شهرداری و شورای شهر که متخلفترند، ماده صدآنها کجا تشکیل می شود

متن زیر که اشاره ای به پاره ای از تخلفات شورای شهر و شهرداری است، تا حد زیادی از اقای خدابخش، شهردار فعلی مبرا است و حتی از اقدامات جبرانی ایشان در مورد اشتباهات گذشته شورا و شهردارقبلی تقدیر می شود.

بنده از این بابت که 20 متر از پارکینگ 50 متری خود را به خاطر مازاد بر نیاز(چون حیاط صد متری هم موجود است) به انبار مغازه تغییر کاربری داده ام، متخلفم هستم و قانون دست و پاگیر و مشکل افرین شهرداری در این مورد گویا است و ...

اما ببینیم که تخلف شورا و شهرداری در قبال شخص بنده چه بوده و چگونه می خواهند جبران کنند:

(1) به خاطر عدم تقارن اطلاعات شهرداری و شهروندان، و نیز اخذ هزینه 100 درصدی مجوز ساختمان، شهرداری و دفتر فنی آن در زمان شهردار قبلی از اینکه در شناسنامه ساختمان بنده قرار گرفتن ساختمان کلنگی بنده در محدوده بافت فرسوده را درج کند کوتاهی کرده و ظلم مضاعف در حق بنده صورت گرفته است. اول اخذ هزینه 100 درصدی، دوم عدم دسترسی بنده به تسهیلات حدود سی میلیون تومانی با در صد پایین از بابت بافت فرسوده.

(2) بعد از اخذ امضا و توافق اعضای شورای شهر و شهردار، در مورد انجام طرح تحقیق توسط بنده؛ چون محتوای طرح تحقیق را نقدی بر عملکرد خود دیدند، از ادامه روند آن ممانعت صورت گرفت. (1) لازم به ذکر است که 6 فصل آن تمام شده بود و فصل پایانی مانده بود، (2) قرار بود بر طبق هزینه تحقیقات آموزش و پرورش جبران زحمات بنده صورت گیرد که نگرفت،(3) حتی بعد از مراجعه و شکایت بنده به استانداری و مدیرکل شورا و شهرداری استان و بعد از حدود نیم ساعت مشورت با ایشان که خواستار محتوای تحقیق بودند، در زیر نویس نامه بنده به مجموعه خود در استانداری دستور دادند که اسیب شناسی شورا و شهرداری در کل استان صورت گیرد. متاسفانه و علیرغم این دستور، ارتباطات پنهانی و پشت پرده شورا و شهردار، مانع از ادامه روند شد.

(3) به خاطر کارنادانی مهندس دفتر فنی شهرداری ترکمنچای، مبنی بر اینکه دیوارهای گلی از بالا به سمت پایین پهن تر هستند، در اندازه گیری اولیه از ساختمان کلنگی و گلی بنده که از پشت بام صورت گرفته بود، حدود 14 متر کمتر متراژ خورده و این 14 متر هم اکنون به عنوان تخلف و مازاد ساخت بنده درج شده است. (نیم در نیم در چهارده متر)

(4) در زمان اسفالت ریزی مقابل ساختمان بنده، (که به حق جناب اقای خدا بخش، شهردار ترکمنچای، علیرغم فرجه چهل روزه دفتر فنی در آماده سازی خیابان و کوچه ها برای اسفالت ریزی، با داد و هوار بر سر خانم کبیری و اقای جعفری به خاطر کوتاهی شان در آماده سازی خیابان و کوچه، برای ساعاتی مانع از اسفالت ریزی شد ) اسفالت بر روی سطح سست و نامناسبی ریخته شد که دو روز بعد و در حین کار با بیل بکو شهرداری تکه تکه شد. ایا این تخلف در حق امثال بنده نیست که تامین مالی شهرداری را می کنیم؟

انشالله همانقدر که ما به خاطر هر کوتاهی از قوانین دست و پاگیر شهرداری باید جوابگو باشیم، دفتر فنی شهرداری و شورای شهر هم باید جوابگو باشند. لازم به ذکر است که:

از شهردار می خواهیم که جبران اقدامات گذشته شهردار قبل را با رعایت عدالت بنماید؛

از شورای شهر می خواهیم که پشت اقای خدابخش، شهردار ترکمنچای، را خالی نگذارد که هر کسی در مجموعه شهرداری جرات بی حرمتی غیر منطقی (نه منطقی)را به ایشان داشته باشد.

از شورای شهر خواستاریم که حداقل برای یکبار در طی این ده پانزده سال، مسئولانه از کوتاهی های خود سخن گوید و صرفا شهروندان را مقصر نداند.

نظر به اهمیت نقد، اگر کوتاهی از آقای خدابخش سر زند انشالله کوتاهی نخواهیم کرد و سریعا بازتاب خواهیم داد.

1
1