- ارسال کننده: تنهای میانه تاریخ: ۹۴/۰۵/۰۲

پیشنهاد عضویت در تیم ملی امارات را رد کردم/ از بی مهری مسئولین گله مندم!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، او یکی از برترین تکواندوکاران نسل خودش به شمار می رود، ورزشکاری که نامش از مرزها عبور کرد تا حتی مشتری خارجی هم برای او پیدا شود.

صحبت از سعید رجبی است، تکواندوکار میانه ای که در چند روز گذشته در مسابقات قهرمانی تکواندو دانشجویان جهان به مدال طلا دست یافت..

رجبی اکنون در سن ۱۹ سالگی در اوج آمادگی قرار دارد. وی می خواهد در رقابت های جهانی و المپیک از مقام های گذشته ایران در این رقابت ها دفاع و به تیم ملی ایران کمک کند.

سعید رجبی ملی پوش تکواندو در گفتگو با خبرنگار میانا، ضمن ابزار ناراحتی و گله مندی خود از برخی مسئولین شهرستان میانه نسبت به حمایت های روحی و روانی در جریان مسابقات جهانی، ضمن مقایسه وضعیت سایر ورزشکاران حاضر با خود، افزود: در حین برگزاری اردو تیم ملی و مسابقات جهانی مسئولین شهرستان ها دائماً با ورزشکاران همشهری خود ارتباط تلفنی بر قرار می کردند که این موضوع روحیه آنها را دوچندان  می کرد.

1111

وی با بیان این موضوع که حتی در لحظه ورود به ایران جمع کثیری از مسئولین سایر نقاط کشور به استقبال ورزشکاران خود آمده بودند، اظهار داشت: حال به یوسف کرمی به عنوان یک همشهری حق  می دهم اگر در جایی نقل کند که من میانه ای نیستم.

سعید رجبی ضمن تشکر از زحمات و تلاش های ارزنده حسن فلاحی راد مربی اسبق تیم ملی تکواندو ایران در برپایی کلاس های آموزشی و تمرینی در سطح شهرستان میانه، خاطرنشان کرد: فلاحی راد به عنوان یک همشهری و افتخار ورزشی کشور، سهم بسزایی در کسب این مقام جهانی برایم ایفا کرده است.

وی با بیان این موضوع که سطح تکواندو شهرستان بسیار بالا می باشد، تاکید کرد: با تمریناتی که در سطح شهرستان پشت سر می گذاریم می توان مستقیماً وارد مسابقات جهانی شد.

رجبی با اشاره وضعیت سالم روحی و جسمی خود از آمادگی برای شرکت در اردوی تیم ملی و کسب موفقیت های بیشتر برای کشور خود خبر داد و خواستار توجه و رسیدگی مسئولین شهرستانی در راستای فراهم ساختن امکانات ورزشی از جمله سالن بدن سازی شد.

2222

سعید رجبی متولد سال ۷۵ درشهر میانه است و در حال حاضر دانشجوی مقطع کارشناسی رشته تربیت بدنی دانشگاه ازاد است .رجبی  ورزش حرفه ای خود را از سال ۱۳۸۵ آغاز کرده است. وی ۴ ماه بعد از ورود به ورزش تکواندو توانست مدال نقره قهرمانی خردسالان کشور را کسب کند.


وی در بیشت و هشتمین دوره یونیورسیاد ورزشی دانشجویان که همچنان در حال برگزاری است توانست در وزن منهای ۸۰ تکواندو مدال طلا را برگردن بیاویزد.رجبی پیش از این رقابت ها مدال طلای اسیا (۲۰۱۳) نوجوانان، طلا و نقره جام باشگاه های آسیا (۲۰۱۴ و ۲۰۱۵) را در کارنامه فعالیت های ورزشی خود دارد.


تیم تکواندو مردان ایران تا کنون با کسب سه مدال طلا و دو برنز عنوان قهرمانی این رشته در بیست و هشتمین یونیور سیاد ورزشی دانشجویان راکسب کرده است.

 

1
1