- ارسال کننده: روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی دکتر مددی تاریخ: ۹۴/۰۵/۰۲

دیدار اعضای شوراهای دانش آموزی میانه با دکتر مددی

اعضای شوراهای دانش آموزش مدارس شهرستان میانه عصر روز پنجشنبه؛ اول مرداد ماه با دکتر مددی؛ نماینده مردم شریف شهرستان میانه در مجلس شورای اسلامی دیدار کردند.
در این دیدار صمیمی که در دفتر دکتر مددی انجام شد نمایندگان شوراهای دانش آموزش ضمن طرح دیدگاه های خود در مورد مسائل جاری شهرستان، مشکلات و کمبودهایی که در مدارس دانش آموزان با آن مواجه هستند را مطرح نمودند و  بعضاً راهکارهای خود را نیز پیشنهاد دادند.
مهمترین مطالبه ی اعضای شوراهای دانش آموزی میانه از مسئولان شهرستان به رسمیت شناختن جایگاه شوراهای دانش آموزی در آموزش و پرورش به عنوان نمایندگان دانش آموزان منطقه بود و از اینکه مدیران مدارس آنها را در تصمیم گیری برای امورات مدرسه دخیل نمی کنند گله مند بودند.
 دکتر مددی در جمع اعضای شوراهای دانش آموزی با اشاره به اهداف تشکیل شوراهای دانش آموزی اظهار داشت: تکریم عملی شخصیت دانش آموزان  و تقویت خود باوری واعتماد به نفس در آنان، همچنین فراهم کردن زمینه ی مساعد در جهت تبادل تجربیات ، تعامل فکرواندیشه ، تفاهم  وهمدلی بین دانش آموزان وبرقراری ارتباط صحیح  ودو سویه بین آنان  واولیای مدرسه را می توان از اصلی ترین اهداف تشکیل شوراهای دانش آموزی برشمرد.
نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد:باید به مطالبات وخواسته های دانش آموزان درچارچوب مقررات ، قوانین  وآئین نامه های اجرایی  مدارس توجه شود.وی تصریح کرد:مدیران مدارس اگر تعامل خوبی با اعضای شوراهای دانش آموزی داشته باشند کارها را می توانند بهتر پیش ببرند، ضمن اینکه مدیران با این کار مسئولیت پذیری را نیز به دانش آموزان یاد می دهند تا در آینده بتوانند نقش های مهمی در جامعه ایفا کنند.
نائب رئیس مجمع نمایندگان استان گفت:عضویت در شوراهای دانش آموزی روحیه خودباوری ، خوداتکایی و اخلاق اجتماعی را در شما دانش آموزان تقویت می کند ضمن اینکه تمرین دموکراسی در مدارس نیز می باشد.

1
1