- ارسال کننده: روابط عمومی دفتر مهندس حسینی تاریخ: ۹۴/۰۴/۲۸

جلسه نمایندگان 250نفرازپذیرفته شدگان آزمون فولاد میانه با مهندس حسینی

عصر روز شنبه مورخه 94/4/27 مصادف با عید سعید فطر ، جلسه نمایندگان 250نفرازپذیرفته شدگان آزمون فولاد میانه با مهندس حسینی در محل دفتر ارتباطات مردمی برگزار شد.

بلاتکلیفی و عدم جذب پذیرفته شدگان آزمون استخدامی فولاد آذربایجان(میانه) پس از گذشت چهار سال از اعلام نتایج این آزمون محور اصلی جلسه مذکور بود.

مهندس محقق نماینده اعضای حاضر،با اشاره به اینکه پذیرفته شدگان نهایی از بین 4000 نفر انتخاب شده اند ،آنها را نخبگان شهر عنوان کرده و از عدم توجه مسئولین به این مسئله انتقادکرد. بروز ناراحتی و ناهنجاری های عدیده در زندگی شخصی و کاری ، از دست دادن سایر فرصت های شغلی ، بلاتکلیفی و عدم برنامه ریزی برای آینده و گلایه از عدم توجه سازمان ایمیدرو به  آینده شغلی پذیرفته شدگان از جمله مسائل مطرح شده توسط اعضای حاضر بود.

مهندس حسینی نماینده مردم میانه ، نگرانی قبول شدگان را به حق دانسته و با اشاره به پیشرفت 80 درصدی فاز احیاء فولاد میانه ، گفت: زمان مشخصی برای بکارگیری نفرات قبول شده نمیتوان تضمین کرد اما وعده مدیرعامل شرکت فولاد میانه را ( طی تماس تلفنی در حضور اعضای حاضر در جلسه) تا حصول نتیجه مطلوب پیگیری خواهم کرد.

نماینده میانه گفت: قانونا و منطقا هرگونه بکارگیری مطلقا باید از بین 250 نفر پذیرفته شده صورت گیرد و این نگرانی که با واگذاری فولاد به بخش خصوصی جذب این نفرات با مشکل مواجه شود ، بیجاست .

مهندس حسینی هرگونه سیاسی کاری و استفاده تبلیغاتی از سرنوشت و آینده پذیرفته شدگان را دور از اخلاق بیان کرد و خواستار همکاری همه مسئولین شهرستان میانه در جهت حل مشکلات پذیرفته شدگان شد.

 

 

1
2
1 2