- ارسال کننده: روابط عمومی دفتر مهندس حسینی تاریخ: ۹۴/۰۴/۲۵

حضور مهندس حسینی در شرکت فولاد میانه

مهندس حسینی نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی ، صبح روز پنجشنبه مورخ 94/4/25با حضور در جلسه هیئت مدیره جدید شرکت فولاد آذربایجان ، از نزدیک در جریان وضعیت این کارخانه پس از اقاله آن قرار گرفت.

مهندس احمد زاده، مدیر عامل جدید شرکت فولاد آذربایجان(میانه) با اشاره به اینکه شرکت را در وضعیت نامناسبی تحویل گرفته افزود: حل بدهی های ناشی از زیان انباشته ، اولویت اول این شرکت برای خروج از بحران است که نیاز به همدلی و همکاری همه مسئولین دارد.

مهندس احمد زاده ، ساماندهی بازار فروش محصولات شرکت را دیگر اقدام مهمی دانست که برای بهبود وضعیت کارخانه ضروری است.

احمد زاده با انتقاد از عملکرد بانکها ، روش برخورد بانک ها با فعالان اقتصادی را نادرست خوانده و خواستار ورود مجلس در تصویب قوانین لازم در این خصوص شد.

مهندس رشیدی رئیس هیئت مدیره فولاد میانه نیز در سخنان خود با اشاره به برنامه ریزی های انجام گرفته و همت پرسنل فولاد اظهار امیدواری کرد : تا پایان سال ، کارخانه به سود دهی لازم برسد

مهندس حسینی نماینده مردم میانه نیز در سخنانی حفظ اشتغال پرسنل موجود و بکارگیری 250 نفر از قبولین آزمون فولاد را خط قرمز خود و سایر مسئولین شهرستان در کارخانه فولاد میانه دانست و افزود: همه مسئولین شهرستان باید به این مسئله نگاه ویژه داشته باشند و ضمن حفظ اشتغال موجود برای جذب نفرات جدید برنامه ریزی صحیحی داشته باشند.

نماینده میانه با انتقاد از مدیریت پولی و مالی در سطح کشور گفت: مدیریت ضعیف سیستم مالی در بدنه دولت و سیستم بانک ها نفس تولید را از فعالان اقتصادی گرفته و اگر چاره اندیشی نشود ، ضربات جبران ناپذیری به اقتصاد کشور وارد خواهد کرد.

مهندس حسینی با اشاره به این نکته که فولاد میانه مجموعه ای ارزشمند است و برای حفظ آن باید کوشید گفت: اگر در این شرکت به فکر سود تبلیغاتی باشیم برای ورود آن به بحران جدید قدم برداشته ایم.نیاز واقعی شرکت فولاد میانه در حال حاضر تصمیم گیری های صحیح و منطقی و حرکت مشترک مسئولین است و قهرمان بازی و سود تبلیغاتی چیزی به غیرازتعطیلی مجدد کارخانه، عایدی برای مردم نخواهد داشت.

پس از جلسه مذکور ، مهندس حسینی از روند آغاز به کار مجدد و تولید شرکت فولاد میانه بازدید کرد.

1
1