- ارسال کننده: روابط عمومی دفتر مهندس حسینی تاریخ: ۹۴/۰۴/۱۹

امید مردم و انگیزه مسئولین در وعده های

شماره یازدهم نشریه "امت و ملت" متعلق به مددی نماینده مردم میانه در فاصله کمتر از دوهفته با شماره دهم در قالب ویژه نامه آب شرب میانه چاپ و با عجله در بین مردم روزه دار میانه که در مراسم روز قدس شرکت کرده بودند پخش شد.

 

نشریه مددی که در سال 94( سال انتخابات نمایندگان مجلس) سیاست تخریب مهندس حسینی دیگر نماینده مردم شریف میانه در مجلس را در پیش گرفته ، رفته رفته بر شدت عصبانیت خود از حرکتهای منطقی و سکوت معنادار مهندس حسینی افزوده و این بار نیز در شماره جدید خود با انتقاد تند ، توام با عصبانیت،از دستور وزیر محترم نیرو مبنی بر تشکیل جلسه برای حل مشکل آب شرب میانه می نالد و ادعا میکند:

 

مشکل آب شرب میانه حل شده است و مهندس حسینی و وزیر نیرو از قافله عقب مانده اند.

 

ضمن احترام به تلاش ها و پیگیری های آقای مددی در خصوص آب شرب میانه ، نکات زیر جهت تنویر افکار عمومی و در پاسخ به ادعای حل مشکل آب شرب میانه ، به حضور شهروندان محترم تقدیم میشود.

 

1- جناب آقای مددی اگر ادعای شما مبنی بر اینکه مشکل آب شرب میانه حل شده صحت داشته باشد ، چرا وزارت نیرو در تاریخ 94/4/14از مدیر عامل آب و فاضلاب کشور و مدیر عامل شرکت مدیریت منابع آب ایران خواسته تا در جلسه بررسی مشکلات آب شرب میانه در تاریخ 94/4/20 شرکت کنند؟ آیا وزارت نیرو از حل شدن مشکل آب میانه بی اطلاع است؟ آیا فقظ شما و پیمانکار در جریان هستید؟آیا وزیر نیرو ، معاونان و مجموعه وزارت خانه حافظه خود را از دست داده اند ؟ یعنی به درخواستی که مهندس حسینی داده ،  نمی توانستند بنویسند که مشکل آب شرب حل شده و نیازی به تشکیل جلسه نیست؟

 

2- در بازدید اخیر  مهندس حسینی از این پروژه (خردادماه 94) که اخبار آن در سایتها منتشر شد، مهندس ناظر و جمعی از کارکنان این پروژه اذعان کردند که از مبلغ 15 میلیارد تومانی که دولت برای اتمام این پروژه پیش بینی کرده است فقط سه و نیم میلیارد تومان در سال 94 تزریق خواهد شد.این یعنی برای اتمام کار پنج سال زمان نیاز داریم.درخواست تشکیل جلسه از طرف مهندس حسینی و موافقت وزیر نیرو فقط در همین راستا بوده است.با این اوصاف چگونه مدعی حل شدن مشکل آب شرب میانه هستید؟ دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس شما را ؟

 

3- احتمالا قهرمان بازیهای جناب عالیتان ! اجازه نداده که متن درخواست مهندس حسینی را با دقت مطالعه کنید و به محض ملاحظه این درخواست به فکر تولید نشریه بوده اید تا به هیچکس اجازه ندهید سهمی در این موفقیت داشته باشد.به گمانتان با پخش شدن این نشریه در روستاهای دور افتاده ، تا کسی بخواهد روشنگری کند ، شما کارتان را کرده اید!!

 

مهندس حسینی در این درخواست به شفافیت و صراحت نوشته اند که :

 

" قراین نشان میدهد علیرغم مهیا بودن پیش نیازها پروژه فوق در سال 94 به بهره برداری نخواهد رسید "

 

4- فرض کنیم همه ادعاهای جنابعالی صحت داشته باشد ، آیا فکر نمیکنید تخریب همکارتان نتیجه ای جز بدبینی مردم وخدشه دار شدن وحدت مسئولین شهرستان نخواهد داشت؟ فکر نمی کنید که تخریب مهندس حسینی این دیدگاه را در بین مردم تقویت میکند که " کاش میانه یک نماینده داشت" ؟ به این فکر نکرده اید که با این تخریب ها فرهنگ عمومی را تضعیف کرده و به شعور مردم توهین میکنید؟ اگر در مقابل این بی اخلاقی ها سکوت کنیم مهر تایید بر فرمایشات شما ! زده ایم ، اگر سکوت نکنیم،صدای اختلافات  آرامش مردم را سلب کرده و حلاوت این کار را به کامشان تلخ میکند.

 

5- در درخواست مهندس حسینی ،از جنابعالی و هم چنین فرماندار محترم میانه برای حضور در این جلسه نام برده شده است.کما اینکه حضرتعالی در هیچ نامه ای نامی از مهندس حسینی نمی برید. این یعنی حل مشکلات میانه ،به تنهایی و با تک روی حل نمیشود و وحدت و همدلی مسئولان را می طلبد.این یعنی مهندس حسینی طالب وحدت مسئولین است نه قهرمان بازی ...

 

6- هرچند مردم در جلسه ای که در دفتر امام جمعه محترم شهرستان میانه در خصوص آب شرب در دی ماه سال 93 تشکیل شده بود، حاضر نبودند اما لازم است مطلع باشند که جنابعالی فرمودید:  لوله های انتقال آب خریداری شده و مشکل آب شرب تا یک هفته دیگر حل میشود.اگر این ادعایتان صحت داشت چرا به دنبال اخذ رضایت آقای جهانگیری در سفر به تبریز بودید؟ (البته روسای محترم ادارات شهرستان در شورای اداری شاهد بودند که آقای فرماندار سابق ( حیدری آزاد) در خصوص نحوه اخذ دستور از دکتر جهانگیری توسط جنابعالی چه چیزهایی مطرح کردند .)اگر دی ماه 93 کار تمام شده بود چرا در خرداد ماه سال 94 در خواست انتقال آب به روش BOT را کرده اید.؟

7- مهندس حسینی کارشناس ارشد مدیریت پروژه هستند و بازدید اخیر ایشان در خرداد 94 ، یک بازدید فنی و کارشناسی از طرح بود.( البته که مدرک شما در رشته ایران شناسی از ارمنستان قابل احترام است) در همان بازدید مشخص شد که پروژه با مشکلات جدی مواجه است و نیاز به پیگیریهای جدی دارد.

8- اگر عوام ! مطلع نیستند حداقل جنابعالی بر این قضیه اشرافیت دارید که در صورت تحقق انتقال آب رسانی به روش BOT، یک چهارم طرح قابل اجراست.ادامه طرح چگونه با ادعای شما که "آب شرب حل شد" سنخیت دارد،الله اعلم.!!

9- مهندس حسینی ، طبق روال همیشگی، به دور از هیاهو ، با درخواست تشکیل جلسه با حضور مسئولان ارشد وزرات نیرو برای حل منطقی این مشکل ، گام برداشته اند و برای این کار هیچ منتی بر مردم ننهاده اند چرا که معتقدند به وظیفه خود عمل میکنند.امید است در سایه توجهات باری تعالی ، وحدت مسئولین و صبر و شکیبایی مردم ،شاهد اتمام این پروژه باشیم .

 

 

 

 

1
1