- ارسال کننده: روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی دکتر مددی تاریخ: ۹۴/۰۴/۱۸

دعوت دکتر مددی از مردم میانه برای حضور پرشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس

همزمان با قرار گرفتن در آستانه روز جهانی قدس،دکتر مددی؛نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی طی پیامی از عموم مردم شریف شهرستان میانه برای شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

 متن پیام بدین شرح است:



بسمه تعالی

فلسطین پاره ی تن اسلام است

امام خمینی(ره)

روز قدس یادگار ماندگار معمار کبیر انقلاب اسلامی؛ حضرت امام خمینی است که این روز پرشکوه همچون خورشیدی پر نور بر تارک آسمان وجود می درخشد و هر چه زمان بیشتر می گذرد نور عالم تاب آن چهره ی ددمنشان و دیوخویان عالم را بیش از پیش نمایان می سازد.
شیرزنان و دلیرمردان مسلمان!
 امروز صهیونیسم جهان خوار با جنایات وحشیانه ی خود نفرت توده های بشری از هر رنگ و نژاد وقومیت و ملیت و دین و مذهبی را برانگیخته و حقانیت مقاومت پاک ملت غیور فلسطین بیش از هر زمان دیگری هویدا شده است.
در سالی که گذشت علاوه بر فلسطینیان بی نوا ، مردم مسلمان کشورهای یمن ، سوریه و عراق نیز قربانی هوس رانی و قدرت طلبی ماردوشان عالم شده اند و به راستی کدامین انسانی است که با دیدن صحنه های به خون کشیده شدن زنان و کودکان مظلوم اندوهگین نگردد.
 امروز صهیونیسم جهانی به همراه سعودی های سطحی نگر با تمام قوا در برابر جامعه ی اسلامی صف کشیده اند و موج خون راه انداخته اند اما غافل از آنکه "لن یجعل الله للکافرین علی المومنین سبیلا " – که خداوند امکان تسلط کافران بر مومنان را قرار نداده- و دنیای کفر در برابر اسلام راستین و محمدی محکوم به شکست و فناست.
در این مجال اندک از تمامی مسلمین جهان و علی الخصوص همشهریان مومن و متعهد دعوت می کنم که با حضور خود در صف های پرشکوه راهپیمایی روز جهانی قدس ؛ اتحاد و همدلی بین مسلمین جهان را به رخ کانون های قدرت و فساد بکشند و با این حرکت خود موجبات قوت قلب مجاهدان فلسطینی ، یمنی ، سوری و عراقی را فراهم آورند.
به امید روزی که قدس عزیز از دست زیاده خواهان صهیونیستی آزاد گشته و به آغوش اسلام عزیز بازگردد و به امید عزت و عظمت بیش از پیش مسلمین جهان / ان شالله



محمد علی مددی                            

نماینده مردم  شهرستان میانه در مجلس شورای اسلامی

1
1