- ارسال کننده: ترکمانچای نگین سرسبزی در آذربایجان تاریخ: ۹۴/۰۴/۱۲

مددی خواستار توجه ویژه صدا و سیما به مناطق روستایی شد

مددی خواستار توجه ویژه صدا و سیما به مناطق روستایی شد

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: مناطق روستایی که در آن سیگنال رسانی شبکه های صداوسیما ضعیف است باید مورد توجه بیشتری قرار گیرند.

دیدار مددی
 

 

به گزارش ائل به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی ، نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد : مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی را برای مقابله با تحریم‌ها و پیشرفت در شرایط فعلی فرمودند که مردمی کردن اقتصاد ، کاهش وابستگی به نفت ، استفاده‌ی حداکثری از منابع و امکانات ، حمایت از تولید ملی از اهداف اصلی این طرح است . 

دکتر مددی از صدا و سیما به عنوان مهم‌ترین و تأثیرگذارترین ابزار فرهنگ سازی و مدیریت افکار عمومی نام برد.  

نایب رییس مجمع نمایندگان استان نقش و جایگاه رسانه را به عنوان یکی از تاثیرگذارترین دستگاه های کشور در بستر سازی برای رفع مشکلات مردم و کاربردی کردن فرامین مقام معظم رهبری در جامعه و ایجاد وحدت در بین مسئولان مهم خواند .

دکتر مددی با اشاره به شرایط اقلیمی آذربایجان شرقی گفت : برای پوشش کامل رسانه ای در استان تلاش بیشتری نیاز است و انتظار می رود به مناطق روستایی و جاهایی که سیگنال رسانی رسانه استانی و ملی در آنها ضعیف است توجه ویژه ای شود .

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی هم تعامل بین مجلس و رسانه ملی را در عینیت بخشیدن به گفتمان‌سازی اقتصاد مقاومتی مهم دانست و گفت : اگر بخواهیم به اهدافی که در اقتصاد مقاومتی به دنبال آن هستیم ، دست پیدا کنیم باید همه مسئولان نظام و مردم از آن حمایت کنند و در این میان سهم رسانه ملی به عنوان رسانه ای فراگیر و مؤثر بسیار حائز اهمیت است .

سید محسن لطیفی با تبیین نقش مدیریت جهادی در اقتصاد مقاومتی ، خاطر نشان کرد : جراید و خبرگزاریها و دیگر رسانه ها در بحث اقتصاد مقاومتی می توانند در کنار رسانه ملی نقشی تعیین کننده داشته باشند .

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور را یک کار بسیار ارزشمند دانست و گفت : اقتصاد مقاومتی یک مقوله بسیار مهم در کشور است که رهبر حکیم و فرزانه انقلاب روی آن تاکید فراوانی دارند و اجرای آن می تواند در تحقق برنامه های نظام مقدس جمهوری اسلامی تاثیر جدی داشته باشد

1
1