- ارسال کننده: یار دبستان تاریخ: ۹۴/۰۴/۱۲

آقای دلواپس چرا؟

با سلام خدمت دوستان عزیز

جدیدا دوستی دلواپس در سایت میانالی علنا به مواضع دولت تاخت و تاز میکند.ایشان بدون توجه به جایگاهشان دقیقا بصورت چاله میدانی و نفس کش طلبی از نماینده گرفته تا وزیر و مشاور رئیس جمهور را دعوت به مناظره میکند.

این دوست دلواپس که انتقاداتش از دولت داره بیشتر از شاهنامه میشه چرا در دولت کریمه قبل که صادقترین و درستکارترین دولت بود و بزرگترین دزدیها و اختلاس ها و از همه بدتر بی قانونی ها اتفاق میافتاد ساکت بود؟

اصلا یادشان می آید 3000 میلیارد کجا رفته و کی بوده؟

میدانند دو معاون آقای احمدی نژاد کجا تشریف دارند؟ البته به جرم پاکدستی

میدانند در زمان ایشان قدرت خرید مردم و حداقل سن اعتیاد و آمار طلاق و حداقل سن خود فروشی دختران به چند سال رسیده؟

میدانید با درآمد نفتی در 8 سال چه کارها میشد کرد؟

میدانید دولت قبل رکورد تردستی را شکسته و دکل نفتی به آن عظمت را غیب کردند؟

و میدانید های دیگر که حتی نن جون هم میدونن که چی بر سر مملکت اوردن

در ثانی دوست عزیز دلواپس شما در مقامی نیستی که امثال کسانی که از بینشان نفس کش طلب میکنی وقت گرانقدرشان را برای پاسخ به دلواپسی در حد شما هدر دهند.

در مورد منطق ما هم باید بگم منطق ما منطق اصلاح هست منطق دلواپس منطق چماق و پرتاب کفش و حمله به نماینده مجلس و... مردم در انتخابات به منطق چماق شما دلواپسان محترم رای ندادند در انتخابات آینده هم خواهیم دید ملت کدام منطق را قبول دارد منطق وحشیگری یا منطق تمدن.

دوست عزیز کاروان دولت تدبیر و امید به راهش ادامه خواهد داد شما هم بهتر است قبل نفس کش طلب کردن (البته چاله میدانی عمل کردن کار دلواپس ها است) جایگاهتان را بشناسید و الا مجبور میشوید مثل دکتر کوچک زاده خبرنگار بدبخت را بعد کم آوردن داخل مجلس بزنید.

1
1