- ارسال کننده: یاوراحمدپور تاریخ: ۹۴/۰۴/۰۸

خطاب به حاج اقا مددی و پدرام نائبی

ضمن عرض سلام  و ضمن احترامی که به حاج اقا مددی قائلم به عرض تان می رسانم که:

اگر جنابانعالی تنها و تنها ذره ای از اقتصاد سیاسی مخصوصا در سطح بین الملل دانش و شناخت داشتید، نه در روزنامه مردم سالاری مطلبی در مورد مسئله هسته ای با آن بی محتوایی می نگاشتید و نه در دوهفته نامه ملت و امت اجازه طرح مسائل اغواگرانه را به خود می دادید. 

بنده متاسفم که عوض اینکه قدردادن امثال مهندس حسینی ها در مجلس یا در فضای آکادمی باشیم که با ریزبینی و درک از مسائل سیاسی بین المللی و همچنین با شناخت از رویه های ناصواب غرب و آمریکا، بویژه در مورد مسئله حساس هسته ای، عملکرد دولت را تحت نظر دارند تا خدای نکرده راه ناصواب نرود؛ مطالبی را با اختلاط و اغواگری منتشر می کنید که بزرگترین ظلم به حق این ملت است.

بنده چندین مطلب و از جمله مورد جنگ خلیج فارس و بهانه آمریکا در مورد هسته ای بودن عراق را که در اصل برنامه ای برای پیگیری مقاصد خود در منطقه در اوایل دهه 1990 میلادی بود نوشته ام که لازم به تکرار آنها نیست. http://www.miyanali.com/yavar1300/146

به همین بسنده می کنم که، وقتی مهم ترین محدودیت بشر در زمانی فعلی محدودیت انرژی و از جمله انرژی هسته ای  است و این توانایی استراتژیک برای پیشبرد اهداف ملی و استقلال یک مملکت در برابر غرب و آمریکا خیلی مهم است (و غرب با همین مستقل بودنها مشکل دارد) و لذا دغدغه کسانی مثل مهندس حسینی این است که دولت دیگر اینبار بازنده سیاست خارجی نباشد؛ شما مسئله را با اغواگری و غیر مسئولانه به نحوی منتقل می کنید که برازنده مطلبی بود که حاج اقا مددی در روزنامه قانون منتشر کرده بود تا موضع گیری مهندس حسینی.http://www.miyanali.com/yavar1300/109

بنده برخلاف دعوت به مباحثه های قبلی، این بار مصرانه پیگیر نشستی با حاج اقا مددی در این مورد خواهم بود تا به نقص فکری خود در این مورد شناخت یابد و ایشان هم نه در مدلی تبلیغی بلکه در اساس همچون مهندس حسینی ها مدافع حقوق مردم باشد(انشالله و شاید).

اشاره به نکته ای هم لازم است. حاج اقا مددی شما در روزنامه مردم سالاری که روزنامه ای «به اصطلاح» اصلاح طلب است به احمدی نژاد تاخته اید. آیا یادتان رفته که هشت سال با دولت کریمه خواندن دولت احمدی نژاد، مخصوصا در اوایل دولت وی به امثال هاشمی ها تاختید؟ آیا یادتان رفته که شما و طرفدارانتان به این مسئله که رفتار هاشمی در دولت های مختلف قابل اعتماد نبوده و تغییر مسیر می داده، اشاره داشتید و به ایشان و طرفدارانشان حمله می کردید؟ الان در مورد خود چه فکر می کنید که در زمان حضور احمدی نژاد دولتشان را یک روز دولت کریمه می خوانید و در زمان حضور دولت روحانی، به احمدی نژاد حمله می کنید؟

1
2
3
1 2 3