- ارسال کننده: یاوراحمدپور تاریخ: ۹۴/۰۴/۰۷

خطاب به برگزار کنندگان مراسم حامیان دولت تدبیر و امید در میانه

برگزار کنندگان محترم همایش حامیان دولت تدبیر و امید؛ همچنان که قبلا هم در قست نظرات مطلب اقای حسن زاده نوشته بودم ولی ایشان تایید نکرد، خواسته من از شما این است که امثال دکتر پزشکیان یا هر کس دیگری را در مقام دفاع از عملکرد دولت دکتر روحانی دعوت نمائید و به دور از هر گونه فشار و جو سیاسی، اجازه طرح مسائل را از سمت شهروندان هم بدهید. جلسه یکطرفه ای که همه مخاطب امثال پزشکیان باشند کاری نیست که از نظر عموم پسندیده باشد.

بنده به شخصه وقتی برخی از اقدامات دولت دکتر روحانی را با دکتر احمدی نژاد مقایسه می کنم می بینم که گاها دولت دکتر روحانی قدمهای حتی بلندتری هم برداشته مثلا در مورد خصوصی سازی هایی که میانه هم خودش گرفتار آن است (اگر از شبکه خبر و از زبان نماینده اصفهان اقای فولاد گر،اشتباه نشنیده باشم سه برابر دولت احمدی نژاد خصوصی سازی شده است). در برخی اقدامات دیگر هم صرفا شیب و تندی عملکرد دولت دکتر احمدی نژاد در مقایسه با عملکرد دولت دکتر روحانی بیشتر بوده و جنس عملکردشان یکی است.

باز تاکیدا و مکررا  از برگزار کنندگان همایش حامیان دولت تدبیر و امید درخواست دارم که از امثال پزشکیان (که بنده قبلا در مجلس ایشان را بعد از مناظره تلویزیونی شان مورد آزمایش قرار داده ام و صرفا آدمی مدعی است تا عملگرا) دعوت کنید که از عملکردها دفاع کنند و نشست حالتی مباحثه ای داشته باشد نه خاطب و مخاطب.

1
1