- ارسال کننده: روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی دکتر مددی تاریخ: ۹۴/۰۴/۰۶

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی: مناطق روستایی آذربایجان شرقی تحت پوشش شبکه های صدا و سیما قرار گیرند

تبریز  عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: مناطق روستایی که در آن سیگنال رسانی شبکه های صداوسیما ضعیف است باید مورد توجه بیشتری قرار گیرند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی مددی شنبه در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی اظهار داشت: تمامی مناطق روستایی و دور افتاده استان باید تحت پوشش کامل شبکه های صداوسیما قرار گیرند زیرا متاسفانه در برخی از این مناطق سیگنال دهی رسانه ملی ضعیف بوده و این امر نیاز به تمهیدات ویژه دارد.

وی با اشاره به جایگاه ویژه صداوسیما گفت: صداوسیما می تواند به عنوان صدای واحد مردم بوده و مشکلات آن ها را به شکل مناسبی بیان کند و از سوی دیگر مهم ترین دستگاه برای ایجاد وحدت در بین مسئولان و عملیاتی کردن فرامین رهبری است.

مددی ادامه داد: صداوسیما می تواند نقش ویژه ای در مدیریت افکار عمومی داشته باشد و از این فرصت باید به شکل مناسبی بهره برد.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این رسانه باید در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی اثرگذار باشد، گفت: برنامه های ویژه ای باید از سوی صداوسیما در راستای عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی برداشته شود زیرا برای تحقق این امر آگاهی عمومی باید بالا رود.

وی افزود: حمایت از تولید ملی، مردمی کردن اقتصاد و حداکثری از منابع و امکانات از بخش های مختلف اقتصاد مقاومتی است که صداوسیما برای عملیاتی کردن هر یک از آن ها باید گام بردارد.

1
1