- ارسال کننده: حسین قره داغی آچاچیلوئی تاریخ: ۹۴/۰۳/۲۹

تراژدی غم انگیز یک حرکت در چند قدمی مرگ با فیلم

تراژدی غم انگیز یک حرکت در چند قدمی مرگ
درست زمانی که این حرکتم شروع شد.آقای احمدی نژاد پا به جزیزه ابوموسی گذاشته بود.و طی نطقی نطفه اختلاف را با کشور امارات متحده عربی در روزهای پایان ریاستش جا انداخته بود.ترور یکی از تاجران ایرانی الاصل مقیم کشور انگلستان در امارت متحده عربی بهترین بهانه بود.تا فدای یک جریان شومی شوم.و به جرم واهی جاسوسی 78 روز در زندان انفرادی همراه با شکنجه مداوم در کشور امارات را تجربه کنم.
مثل برنامه های قبلی ام تمام مراحل قانونی را طی کرده بودم.و اولین کشوری هم نبود.که رکاب می زدم.در این حرکت هم مثل حرکتهای قبلی به تمام ارکانها و ادارات و... مراجعه کرده بودم.فایده ای نداشت.تا از حمایتشان بر خوردار باشم.
در حین زندانی بودن هم با آنکه سفارت ایران در ابوظبی در جریان بود.اما کاری نکرد.بعداز آزادی هم بدترین برخوردها صورت گرفت.که به ایرانی بودنم کمی شک کردم.منهای عذابهای این اتفاق با چند تنبیه دیگردر ایران رودرو شدم.مرخصی اجباری بدون حقوق دو ماهه از آموزش و پرورش و پرداخت جریمه 9 میلیون تومانی به دفتر سیحون.
تا این تاریخ هیچ کدام از تلاشهایم مثمر ثمر واقع نشد.در تمام مراجعات که به ارکانهای مربوطه با وجود حضور در یک مدرسه دور افتاده ترتیب اثر ندادند.فعلا باز پیگیر هستم.تا اینکه یک روزی به سیم آخر بزنم.

تراژدی غم انگیز یک حرکت در چند قدمی مرگ " class="lazy">

1
2
1 2