- ارسال کننده: یاوراحمدپور تاریخ: ۹۴/۰۳/۲۶

هفته نامه های شخصی یا شهرستانی (قافلان)

 با اینکه رسانه یکی از ابزاهای دموکراسی و مردم سالاری است و مسئولیت ساختن انسان مسئول و شهروندی فعال را دارد و باید شفافیت را ارج نهد، متاسفانه در شهرستان میانه هفته نامه قافلان مسیر خود را از مسیر رسانه مسئول منحرف کرده و در خطی سیر می کند که جهت دهی و ذهنیت سازی مطابق با سلایق شخصی و یا گروهی کوچک را هدف دارد.

عناوینش، مخصوصا در سالهای حضور مهندس هاشمی در سمت نمایندگی میانه، در مسیر حمایتهای صواب و ناصواب از وی جهت دهی شد؛ همچنین در تخریب مسئولان و نمایندگان مقابل وی.

قافلان، تلاش در خلق ذهینت داشته است و احساس می شود که اخیرا برنامه هایش در این مسیر تدارک دیده شده است.

لازم به ذکر است که چون اقتضای جان آدمی، دانش و آگاهی است، عدم انتشار مطالبی که با برنامه ریزی و صد البته با منافع آینده گروهی خاص در قافلان (البته به هزینه عموم) در تناقض باشد، اخلاقاً کار پسندیده ای نیست. چرا که گام گذاشتن در این مسیر، گام در مسیر فریب مردم شهرستان میانه است و کر و کور دانستن آنها. شما باید اندیشه های متفاوت و مقابل هم را برای شهروندان منتشر کنید که مردم از بین آنها انتخاب کنند نه اینکه انتخاب خود را به مردم تحمیل کنید.

چطور می شود که اگر نوشته ای در تخریب یکی از نماینده های فعلی، آن هم نوشته ای مغرضانه، عرضه گردد، هفته نامه منتشر می کند ولی اگر محتوی مطلب دفاع از کرده های یکی از نماینده ها و یا مقایسه تطبیقی کرده های نمایندگان باشد؛ به هر بهانه ای سرباز زده می شود؟؟؟!! 

امید است مطالب هر طیف و گروهی در این هفته نامه ها منتشر شود و مهر سکوت بر دهان شهروندان زده نشود. هفته نامه های شخصی انشالله جایی در افکار مردم نخواهند داشت مخصوصا با این رشد قابل توجه اطلاع رسانی از مسیرهای دیگر.

1
2
1 2