- ارسال کننده: قادرحسن زاده تاریخ: ۹۴/۰۳/۲۴

دکترپزشکیان در جمع حامیان دولت در میانه: دلواپسان کجا بودند+ تصاویر

دلواپسان کجا بودند

زمانی که پول نفت بدون حساب و کتاب خرج می شد

دولت پاک دستان، همان دولتی است که ادعا می‌کرد با فساد مبارزه می‌کند و لیستی از مفاسد در جیب دارد. همان دولت اخیراً با دستگیری و بازداشت معاونانش مواجه است. محمود احمدی‌نژاد که همه را از رئیس قوه مقننه تا مسئولان اجرایی گذشته کشور را تهدید می‌کرد و همیشه با داشتن لیستی از مفاسد آنها یا اطرافیان‌شان سعی می‌کرد کار خود را پیش ببرد و با بیان اینکه 28 سال است که خورده اند و برده اند می گفت: لیست اش هم در جیب من است. اکنون که رحیمی و بقایی دستگیر شده‌اند، مشخص می‌شود چه اسامی در آن لیست بود که احمدی‌نژاد تا آخرین لحظه فهرست را رسانه‌ای نمی‌کرد.

دکتر مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی این سخنان را در جمع حامیان دولت تدبیر و امید در میانه بیان می کرد. وی با ذکر فرازهایی از نامه امام علی(ع) به مالک اشتر، خدمت بدون منت را از ویژگی های یک دولتمرد مسلمان دانست و گفت: دولتمردان باید کاری را که انجام داده اند به مردم بگویند و با عدد سازی و آمارهای غلط باعث انحراف در جامعه نشوند که اینکار باعث عصبانیت خداوند می گردد.

وزیر بهداشت دولت اصلاحات با ذکر اینکه دولت گذشته 8 سال به مردم وعده دروغ داد و با پول فروش بی سابقه نفت که با کل درآمد تاریخ فروش نفت ایران برابری می کرد به جای خدمت به مردم راه انحراف را در پیش گرفت در حالی که رئیس اش آنرا پاکترین دولت تاریخ کشور می نامید. حالا ببینید 2 نفر از اعضای کابینه دولت پاک، بخاطر مسائل مالی در زندان هستند. همین دولت در عین حال که ادعای قانونمندی داشت، قوانین مصوب را اجرا نمیکرد که نمونه اش در حوزه بهداشت و درمان بود که به فراموشی سپرده شد.

این نماینده اصلاح طلب مجالس هشتم و نهم با یادآوری رفتاری مشابه در دولت بنی‌صدر، می‌گوید زمانی، بنی صدر هم می گفت من قانون را قبول ندارم ولی حضرت امام با لحنی خاص وی را خطاب قرار داد که "تو غلط می کنی قانون را قبول نداری. همان قانون هم تو را قبول ندارد". همین رئیس جمهور خیلی راحت قانونی را که به تصویب رسیده و نهایی هم شده بود را کنار می گذارد و ارزشی برای آن قائل نمی شود. پزشکیان با تاکید بر این نکته که امروز عقبه های همان کسی که قانون را اجرا نمی کرد، مدعی شده اند و به وزرای دولت فعلی کارت زرد و قرمز نشان می دهند و مجریان قانون را تحت فشار می گذارند که چرا قانون را اجرا می کنید و چرا یارانه ها را قطع می کنید و چراهای دیگر. همین افراد آن زمانی که پول نفت به کشور سرازیر شده بود کجا بودند و چرا دلواپس نبودند برای این مملکت و برای این مردم.

 نماینده مردم تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه با حرف زدن کاری درست نمی شود و خداوند در روز قیامت انسان های بی عمل را مجازات خواهد کرد با اشاره به حمایت مقام معظم رهبری از تیم مذاکره کننده خطاب به دلواپسان گفت: من هم برای این مملکت و مردم نگران و دلواپسم. برای آینده این مردم و جوانان ایران زمین که هیچ پشتیبان و حامی ندارند. 

پزشکیان در خاتمه سخنان خود که با تشویق حاضران همراه بود ضمن تقدیر از بانیان برگزاری جلسه، از حضور پرشور مردم و جوانان میانه در مراسم تقدیر کرد. 

در این مراسم، علاوه بر دکتر پزشکیان نماینده، حجة‌الاسلام اشراقی معاون قضائی دیوان عدالت اداری در امور هیات عمومی، حاج مصطفی مولوی از فرمانده‌هان لشگر عاشورا، حمید شکری معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه، میربهلول حسینی یکی از نمایندگان مردم شهرستان میانه در مجلس شورای اسلامی و همچین رئیس و برخی از اعضای شورای اسلامی شهر میانه نیز حضور داشتند.

   عکس: حسین پوربهرامی

 
 
1
1