- ارسال کننده: روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی دکتر مددی تاریخ: ۹۴/۰۳/۱۶

نتیجه جلسه امروز سازمان خصوصی سازی؛ تا 48 ساعت دیگر فولاد به ایمیدرو برمی گردد

به اطلاع مردم شریف و بزرگوار شهرستان میانه می رساند که به دنبال تلاش های مسئولان محترم، بویژه دکتر مددی؛ مرد خستگی ناپذیر و مدافع سرسخت حقوق مردم و در نتیجه جلسات حضوری و مکاتبات انجام شده نهایتاً أخذ دستور از وزیر محترم اقتصاد و دارائی مبنی بر اقاله در دو نوبت از طریق مصوب نمودن در کمیسیون کارگری شورای عالی امنیت ملی و همچنین مصوب نمودن در جلسه 31 فروردین ماه سال 94 در وزارت کار و امور اجتماعی که با حضور نماینده سیاسی استانداری،نماینده سازمان خصوصی سازی،نماینده شرکت فولاد آذربایجان،نماینده وزارت اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی و دکتر مددی به عنوان نماینده شهرستان میانه برگزار شد و نهایتاً مقرر گردید که در صورت عدم اجرای تعهدات توسط خریداران، قرارداد فسخ و اقاله صورت گیرد و تا خرداد ماه به خریداران فرصت داده شده بود که تصمیم نهایی خود را بگیرند.
در ادامه جلسات دیگری در مورخ 5 خرداد 94 و 11 خرداد 94 در رابطه با این موضوع برگزار شده که جزئیات آن در سایت ها اطلاع رسانی شده است.
لینک جلسه 5 خرداد 94

لینک جلسه 11 خرداد 94

اما امروز در تاریخ 16 خرداد ماه 94 جلسه ای با حضور آقایان دکتر پورحسینی؛ رئیس سازمان خصوصی سازی،خانم عالی پور؛معاون سازمان خصوصی سازی،آقای خوروش؛خریدار قبلی،آقای رضایی؛ نماینده ایمیدرو حضور داشتند که در این جلسه اقاله به معنی واقعی آن به اتمام رسید و صورتجلسه برای تغییر و تحول شروع شد و مقرر گردید در عرض 48 ساعت تغییر و تحول از خریداران قبلی آقایان خوروش و بانک ملت به ایمیدرو انجام شود.
تعدادی از کارگران و نمایندگان مجموعه های کارگری ظهر امروز با حضور در دفتر دکتر مددی از تلاش ها و پیگیری های مستمر و مجدانه ایشان در این راستا قدردانی و تشکر کردند.
روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی دکتر مددی این پیروزی را به مردم شریف میانه بویژه کارگران زحمت کش مجموعه فولاد آذربایجان تبریک و تهنیت عرض می کند.

1
1