- ارسال کننده: روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی دکتر مددی تاریخ: ۹۴/۰۳/۱۵

با حمایت های دکتر مددی کارخانه تمام اتوماتیک تولید کود آلی در بخش کاغذکنان احداث می شود

روز جمعه همزمان با هشتم خرداد ماه با حضور دکتر مددی؛ نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مردم و مسئولان بخش کاغذکنان، مراسم کلنگ زنی برای احداث کارخانه تمام اتوماتیک تولید کود آلی از فضولات مرغداری ها، با مشارکت سرمایه گذارانی از کشور ترکیه در شهرک صنعتی شهر آقکند برگزار شد.
 دکتر مددی؛ نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با انتقاد از عدم همکاری بانک ها در ارائه تسهیلات به سرمایه گذاران بخش خصوصی اظهار داشت: تحقق بانکداری بدون ربا و اصلاح سیستم بانکی کشور با جدیت در دستور کار کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی قرار گرفته زیرا تا زمانی که سیستم بانکی اصلاح نشده و نقدینگی در جامعه کنترل نشود همواره دچار مشکل خواهیم بود.
وی تصریح کرد: حمایت از بخش صنعت در راستای تولید و صادرات با استفاده بهینه از ظرفیت های موجود  در کشور تنها راه نجات ماست و اگر سیاست اقتصاد مقاومتی که مورد نظر مقام معظم رهبری است اجرایی شود بسیاری از مشکلات اقتصادی در جامعه برطرف خواهد شد.
نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی گفت:شهرک صنعتی آقکند با دارا بودن امکانات زیربنایی و با توجه به ویژگی راه های  ارتباطی بخش کاغذکنان، از هر لحاظ مستعد برای سرمایه گذاری است.وی همچنین اعلام کرد: افرادی که از دولت برای ایجاد کارخانه در شهرک های صنعتی شهرستان تسهیلات و زمین دریافت کرده اند اما در کارهای دیگری سرمایه گذاری کرده اند و  این زمین ها بلا استفاده رها شده یا در آن خانه باغ و سوله های خالی برای امورات متفرقه احداث نموده اند طبق قانون مصادره شده و در اختیار سرمایه گذاران واقعی قرار می گیرد.
در ادامه این مراسم صفی یاری؛ رئیس تعاونی مرغداران ایران نیز طی سخنانی گفت: تولید کود آلی از فضولات مرغداری ها جزو بهترین نوع کودها می باشد که امروزه در بخش کشاورزی استفاده می شود و ایجاد این کارخانه تمام اتوماتیک در بخش کاغذکنان می تواند قدم مثبتی در جهت توسعه و رفع محرومیت از بخش کاغذکنان تلقی گردد. وی همچنین از همکاری ها و پیگیری های دکتر مددی در راستای حمایت از سرمایه گذاران و جذب سرمایه های خارجی جهت اشتغال زایی در شهرستان تقدیر کرد.
آقای رستمی یکی از سرمایه گذاران ایرانی کارخانه تولید کود آلی نیز در مراسم کلنگ زنی کارخانه گفت: با ایجاد این کارخانه حداقل برای 50 نفر بطور مستقیم اشتغال زایی خواهد شد و با توجه به اینکه بازارهای هدف در خارج از کشور مشخص شده، برای کشور درآمد ارزی نیز خواهد داشت.
رستمی در ادامه از همکاری ها و حمایت های ویژه دکتر مددی؛ نماینده پرتلاش مردم میانه در مجلس شورای اسلامی در جهت ایجاد این کارخانه صمیمانه قدردانی کرد.

1
1