- ارسال کننده: امین کریمپور تاریخ: ۹۴/۰۳/۰۸

حسینی ریاست اداره پست میانه : طرح یک پاکت و 3 مرسوله را برای اولین بار در استان ارائه کردیم

حسینی ریاست محترم اداره پست شهرستان میانه در مصاحبه اختصاصی گفت : طرح یک پاکت و 3 مرسوله را در دستور کار خود قرار داده و در مکاتبه با ریاست اداره کل پست استان آذربایجان شرقی و معاونت محترم استاندار و فرمانداری میانه آمادگی خود را برای انجام اینکار اعلام داشته ام.

سید صالح حسینی با اشاره به 24 سال سابقه کاری خود در حیطه اداره پست و دارا بودن مدرک کارشناسی ارشد امور پستی و10 سال سابقه مدیریتی در شهرستان آذرشهر اینگونه به بیان طرح پرداخت که تمام قبوض مشترکین محترم ادارات برق ؛آب ؛ و گاز در موعد مقرر تحویل اداره پست داده شده و اداره پست با قرار دادن این قبوض در یک پاکت اقدام به ارائه این پاکت در یک مرحله به دست تمام مشتریان درب منزلشان خواهد نمود.

او مزیت این طرح را رسیدن یکباره قبوض به دست مشتریان و جلوگیری ازمراجعات مکرر نماینده ها این ادارات به درب خانه مشترکین نامید واین حرکت برای تسریع روند تحویل قبوض به مشتریان را بسیار مفید نامید .

او همچنین با اشاره به برخی قصورات در گذشته در زمینه تحویل قبوض مخابرات به مشترکان روند سالهای اخیر اداره پست در جهت کاهش این خطاها را در کارنامه درخشان این مجموعه شایان ذکر خواند و اعلام داشت که مانند تمام بخش های فعال اداره پست میانه این میزان نیز روند کاملا نزولی دارد و تا انتها امسال به حداقل خواهد رسید.

حسینی همچنین ذکر کرد که این طرح برای اولین بار توسط او به اداره پست استان ارائه شده و در صورت نهایی شدن برای اولین بار در شهرستان میانه اجرا خواهد شد.

dtgfdfg

 

1
1