- ارسال کننده: یوسف ر تاریخ: ۹۴/۰۳/۰۶

ایجاد خط مونتاژ گیربکس PU1 و استخدام بیش از 50 نفر نیرو در شرکت میانرو


وقتی روز اول فروردین از خواب بیدار شدم فوراً تلویزیون را روشن کردم ببینم سال 1394 از سوی مقام معظم رهبری به چه عنوانی نامگذاری شده .

همه ساله در مورد عناوین هر سال فکر میکردم تا بتونم اونو به عنوان سرلوحه کارهام  قرار بدم اما امسال وقتی به واژه «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» برخوردم دیدم این واژه چقدر برای من آشناست زیرا همواره ملت انقلابی و دولت خدمتگذار همیشه همدل و همزبان بوده و هستند.

شعار 94 - دولت و ملت همدلی و همزبانی

 

البته مثال این همدلی و همزبانی در مقیاس کوچکتر را همیشه من از وقتی وارد شرکت میانرو شدم را شاهد بودم مدیریتی با کفایت و تلاشگر از یک سو و پرسنلی متعهد و سختکوش در سوی دیگر

مقام معظم رهبری:«برای تحقق شعار سال ۹۴ یعنی «دولت و ملت، همدلی و همزبانی»، باید هر دو کفه این شعار یعنی ملت عزیز، بزرگ، شجاع، بصیر، دانا و با همت ایران و همچنین دولت خدمتگزار، به یکدیگر اعتماد، و صمیمانه با هم همکاری کنند».

و اینک ثمره ای شیرین برای شرکت میانرو و البته شهر میانه

ایجاد خط مونتاژ گیربکس PU1  و  خرید چندین دستگاه CNC جدید با تلاش مدیریت مومن و انقلابی شرکت

اسفند 1393 بود و همه ناراحت از توقف خط مونتاژ گیربکس پیکان وانت

گر بگویم که مرا حال پریشانی نیست                 رنگ رخسار خبر می دهد از سر درون

و این ناراحتی در عمق نگاه مدیریت شرکت آشکار بود. ایشان که همیشه هیچ تمایزی بین فرزند خود و پرسنل شرکت قایل نبود توانست با مذاکره با شرکت نیرومحرکه بخشی از کارگران خط مونتاژ را به نیرومحرکه قزوین منتقل نماید و بسیاری دیگر را در خط تولید و سایر واحدها حفظ کند تا دم عیدی هیچکس بیکار نگردد.

اما تلاش مدیریت شرکت و مذاکرات و دوندگیهای خستگی ناپذیر سرانجام   انتقال خط مونتاژ گیربکس PU1 و همچنین خرید چندین دستگاه CNC جدید به نتیجه رسید تا این شرکت بزودی به یک نقطه عطف بزرگ در امر توسعه دست یابد. بدیهی است این امر در سایه الطاف الهی و تلاش مدیریت شرکت و نیرومحرکه و سایر عزیزان بوده و برای همه این عزیزان و تمامی مسؤولین شهر که قدمهایی در این راه داشته اند آرزوی سربلندی و طول عمر با عزت را از درگاه خدا خواستارم.

 

1
1