- ارسال کننده: روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی دکتر مددی تاریخ: ۹۴/۰۳/۰۵

مراسم تجلیل از برگزیدگان کنکور سراسری سال 93 بخش کاغذکنان برگزار شد + تصاویر

روز شنبه همزمان با دوم خرداد ماه، مراسم تجلیل از برگزیدگان کنکور سراسری سال 93 بخش کاغذکنان با حضور دکتر مددی؛ نماینده مردم شهرستان میانه در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولان محلی در شهر آقکند برگزار شد.
احمدی؛ رئیس اداره آموزش و پرورش کاغذکنان در این مراسم ضمن قدردانی و تشکر از دکتر مددی به خاطر توجه و اهتمام ویژه به امورات آموزش و پرورش اظهار داشت: تشویق دانش آموزان برتر و معلمان نمونه در جهت ترغیب سایر دانش آموزان برای علم آموزی و کسب رتبه های علمی از جمله ابتکارات دکتر مددی در دوره نمایندگی شان است که در این راستا با هزینه شخصی شان کلاس های کنکور رایگان نیز برگزار نموده اند تا آن دسته از دانش آموزانی که به دلیل نداشتن استطاعت مالی از شرکت در این کلاس ها محروم بوده اند هم بتوانند از کلاس های کنکور استفاده کنند و سطح علمی شان را بالا ببرند.وی تصریح کرد: تمام هزینه های و جوایز مراسم تجلیل از برگزیدگان کنکور توسط دکتر مددی تأمین شده است که وظیفه خود می دانم از ایشان تقدیر و تشکر کنم.
 دکتر مددی هم در این مراسم گفت: دانش آموزان سرمایه های اصلی منطقه هستند و پدر و مادر ها با تربیت درست مسیر توسعه و رشد را برای آنها فراهم نموده اند به همین دلیل ما خواستار توجه بیشتر به حوزه آموزش و پرورش هستیم.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی، ضمن تقدیر از دانش آموزان ،اولیا و مربیان اظهار داشت: دانش آموزان، مدیران و رهبران آینده ی جامعه هستند که باید برای آنان برنامه ریزی دقیقی صورت گیرد.
 دکتر مددی با تاکید بر این که فرهنگ محور توسعه وآموزش و پرورش مهمترین اولویت رشد هر کشور وعلم مایه اقتدار است تصریح کرد: علم به انسان ها عزت و توانمندی  می بخشد.

1
1