- ارسال کننده: «اذا کان المنادی زینب(س)فأهلا بالشهادة» تاریخ: ۹۴/۰۳/۰۴

هشدار به فرقه ی انحرافی صوفیه ملا سلطانی لطفا همه تشریف بیارید!!

"به نام خداوند بخشنده و مهربان"

 


ما بسیجیان و دانش آموزان "شهرستان میانه" اهانت به ساحت مقدس حضرت زهرا (س) را محکوم می کنیم.
روزگار به جایی رسیده است آنانی که حرام خدا را حلال کرده و بر انسان سجده می کنند و روز به روز اخباری از فساد اخلاقی بزرگان دستگاهشان در رسانه ها افشا می شود در مورد حضرت زهرا(س) اظهار نظر می کنند.
 آنان دهانِ دریده ی خود را باز دیده و به خود اجازه می دهند در مورد مقام والای نور چشم پیامبر (ص) حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار نظر می کنند. و می گویند: "نه تنها حضرت زهرا(س) به شهادت نرسیده اند، بلکه بکار بردن نام شهید برای آن حضرت از مقام شهدا کاسته و شأن شهید را پائین می آورد."

 

     ***          

"جناب درویش"
اتمام عزت و اعتبار شهادت وام گرفته ی مقام عصمت و ولایت شهیده ی مظلوم تاریخ آفرینش حضرت صدیقه ی طاهره ی شهیده هست.
سواد شما که درک مطالب ذیل را ندارد اما به فریب خوردگان و بیچارگان عرض میکنم فقط و فقط کمی در این حدیث معتبر و مستند تامل نمایید:


1/ قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صلی الله علیه و آله: إِنَّ فَاطِمَةَ بَضعَةٌ مِنِّی، وَ هِیَ رُوحِیَ الَّتِی بَینَ جَنبَیَّ، یَسُوؤُنِی مَا سَاءَهَا، وَ یَسُرُّنِی مَا سَرَّهَا؛
رسول خدا صلی الله علیه و آله فرمودند:
 فاطمه پاره تن من است او جان من است که در میان دو پهلوی من است مرا بد می‏آید آنچه او را بد می‏آید و مرا مسرور می‏کند آنچه او را مسرور می‏کند.


اعتقادات الإمامیة و تصحیح الاعتقاد، ج‏1
2/أَنَّ النَّبِیَّ صلی الله علیه و آله قَالَ إِنَّمَا فَاطِمَةُ شِجنَةٌ مِنِّی یَقبِضُنِی مَا یَقبِضُهَا وَ یَبسُطُنِی مَا یَبسُطُهَا
رسول خدا صلّی اللَّه علیه و آله و سلّم فرماید:
همانا فاطمه شعبه و بخشی از وجود من است، آنچه او را ناراحت کند مرا ناراحت کرده، و آنچه وی را خوشحال نماید مرا خوشحال نموده است.


بحار الأنوار الجامعة لدرر أخبار الأئمة الأطهار، ج‏43، ص 19

                   ***                    

 سرکردگان فرقه جعلی نعمت الهی، بدانید مادامی که چشم ما بسیجیان و دانش آموزان کفر ستیز این شهرستان و این کشور بیدار و هوشیار هستیم، و اجازه نخواهیم داد تا همچون شمایی که خود با زور و تزویر و ظلم و آدم کشی و غارت و اختلاس بر سر کار آمده اید، به اهانت های بی پایان خود نسبت به خاندان عصمت و مذهب شیعه ادامه دهید،و از این پس دهان یاوه گوی شما را خورد خواهیم کرد.

ما بسیجی ها، اهانت سرکرده فرقه ضاله دراویش نعمت الهی را نسبت به "ساحت مقدس حضرت زهرا(س)"را شدیداً محکوم کرده و هشدار می دهیم در صورت تکرار اعمال اینچنینی، دیگر به صدور بیانیه و بحث و گفتگو اکتفا نخواهیم کرد و با آن زبان که خود می پسندید جواب یاوه گوئیهایتان را خواهیم داد.

 

 

اگر شیعه ای!!!نمیخوام اجبار کنم اگر واقعا مرید اهل بیت هستی لایک کن تا به دستشون برسه چون تو شهر مون میانه هم این گروه فعالیت دارن.

 

 

دلم به مستحبی خوش است که جوابش واجب است:

{#}السلام علیک یا صاحب الزمان(عج){#}

 

"سلامتی و تعجیل آقا امام زمان صلوات"

1
2
1 2