- ارسال کننده: یاوراحمدپور تاریخ: ۹۴/۰۲/۳۱

فریبکاری سه ساله تمام و وارد سال چهارم شدیم.

امروز (سی و یکم اردیبهش ماه نود و چهار) در استانداری چه گذشت؟

امروز همان روزی بود که مردم ترکمنچای بعد از گذشت حدود 22 ماه از انتخاب دکتر روحانی به سمت ریاست جمهوری، منتظر آن بودند که با حضور نمایندگان مجلس شان در جلسه ای که دولت دکتر روحانی در استانداری آذربایجان شرقی تشکیل می دهند، مسئله فرمانداری ترکمنچای را به سرانجام برسانند. ولی چه شد؟ در یک کلام کلاه بر سر مردم ترکمنچای رفت.  

کلاهی که حاج آقای مددی قصد داشت و دارد بر سر ترکمنچای بگذارد و سوء گفتارهای وی همچنان ادامه دارد و امید آن می رود که بعد از انتشار این خبر دیگر برخی از هواداران دوآتشه ایشان در ترکمنچای، با سوء تبلیغ و شایعه پراکنی همچنان پنهان نگه ندارند و ترکمنچای را بیشتر از این فلج نکنند.

شب چهارشنبه بعد از دریافت جزئیات و ساعت جلسه دولت در محل استانداری از مهندس حسینی، ساعت پنج صبح از ترکمنچای با تعداد حدود 25 نفر از همشهریان به سمت تبریز به راه افتادیم که هم از حضور دکتر روحانی در آذربایجان تقدیر شود و هم خواسته مردم ترکمنچای از طریق مسئولان مرتبط با دکتر روحانی که در اطراف استانداری بودند به ایشان منتقل شود.

در ساعات اولیه صبح یک تماس از طرف یکی از همشهریان (اقای رسولزاده) با مهندس گرفته شد و حدود ساعتی دیگر مهندس خود تماس گرفت و وعده پیگیری فرمانداری ترکمنچای را داد. بنده هم به سهم خودم دو سه پیام فرستادم که هر موقع فرصت شد جزئیات جلسه را با ما در جریان بگذارد. بعد از گذشت حدود 6 ساعت از حضور ما در استانداری، که همراه با احترام ماموران استانداری سپری شد و اجازه داده بودند که چهار بنر از درخواست فرمانداری ترکمنچای را در مقابل استانداری نگه داریم،؛ مصلحت دیده شد که حدود ساعت دوازده و نیم به سمت ترکمنچای به راه افتیم. چون قبلا از طریق پیام از مهندس حسینی خواسته بودم که پس از اتمام جلسه حتما از طریق تماس تلفنی ما را در جریان امور قرار دهد و همچنین در صورت داشتن فرجه زمانی به مقابل استانداری بیاید؛ تماسی از طرف ایشان گرفته شد و گفتند که کجا هستید که شما را ببینم. گفتم که حدود نیم ساعت است که راه افتاده ایم و اطراف بستان اباد هستیم. مهندس حسینی گفت که، از آنجایی که قرار شده بود هیچ نماینده ای صحبت نکند و خواسته نمایندگان به صورت جمعی از طرف استاندار مطرح گردد و همچنین صرفا آقای قره سیدی به عنوان منتخب مجمعع نمایندگان قرار شد صحبت کوتاهی یکی دو دقیقه ای داشته باشد (که البته ظاهرا فرصت برای صحبت ایشان هم مهیا نشده است)؛ بنده قبل از جلسه درخواست موکدم را از آقای جبار زاده، استاندار آذربایجان شرقی در سه مورد مطرح کردم که ایشان  در جلسه اعلام کند و از ریاست دولت بخواهد: آب شرب میانه، مسئله فولاد اذربایجان، فرمانداری ترکمنچای. اقای جبار زاده هم فولاد آذربایجان و آب شرب میانه و قضیه فرمانداری ترکمنچای را موکدا و به همراه فرمانداری های هوراند از ریاست جمهوری خواستار شد. دکتر روحانی هم با تایید اشاره ای (سر تکان دادن)، نگرش مثبت خود را نشان داد و تصمیم نهایی به جلسه هیات دولت در تهران واگذار گردید.

(لازم به ذکر است که این دولت بر خلاف دولت قبل جلسات هیات دولت را در استان ها برگزار نمی کند یا حداقل در مورد برخی از استان ها).

سوال از حاج آقا مددی:

آقای مددی، وقتی جنابعالی در استانداری و جلسه دولت حضور ندارید چطور مدعی شده اید که قبل از تشکیل جلسه دولت در محل استانداری، در جلسه سیاسی امنیتی شرکت داشته اید و مسئله فرمانداری را مطرح نموده اید؟ 

بعد از انتقادی که به سخنرانی نماینده ها در مورد بودجه 94 از شبکه سهند داشتم، با یکی از آنها به طریقی رابطه دوستی در این چند ماه برقرار شده؛ طی تماسی از ایشان جویا شدم که ایا اقای مددی در جلسه و استانداری بوده ان یا نه؟ که جواب نه بود؛ بگذریم از اینکه مهندس حسینی هم تایید کردند که حاج آقا مددی در جلسه استانداری نبود

اقای مددی چرا در حالی که در استانداری نبوده اید، به نحوی تماس و پیامهای تلفنی را مدیریت کرده اید که انگار در استانداری هستید و درگیر فرمانداری ترکمنچای و به عبارتی اغواگری ما 25 نفر و دیگر تماس گیرندگان؟

چرا به برخی از طرفداران خود (و ظاهراً شورای شهر ترکمنچای) گفته اید که مهندس حسینی در جلسه استانداری نیست؟ 

واقعاً این رویه ها تا کی ادامه خواهد داشت؟

مهندس حسینی به گفته خودشان، اولین نفری بوده که وارد استانداری شده و اخرین نفری بوده که خارج شده و حاج اقا مددی در استانداری رویت نشده است. حال چطور ایشان می گویند که مهندس حسینی استانداری نبوده، خدا می داند.

صبح یک پیام تلفنی از طرف حاج اقا مددی به یکی از طرفدارانش آمد که در جلسه سیاسی امنیتی استانداری هستم!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟

1
2
1 2