- ارسال کننده: هر از گاهی تاریخ: ۸۹/۰۹/۲۷

کی وقت دارید ؟

کی وقت دارید به چیزی غیر از گرفتاریهای روزانه شهرتان و به علایق دیگر خودتان یا وابستگانتان تان فکر کنید ؟

کی همت کرده اید فقط به بازیهای سیاسی فکر نکنید و به خودتان و فرصت های سرگرمی تان هم بیاندیشید ؟! اصلا به این موضوع هم وقتی گذاشته اید ؟ اطرافیان شما از شما انتظاراتی دارند خودتان را مستمرا غرق در  مسائل جدی نکنید . حتی آنهایی هم که خیلی با مسائل سیاسی  و اداری و فرهنگی و ....... درگیرند ساعاتی از ایام هفتگی خود را صرف تفریح و تفرج و بگو بخند با دوستان و اقوام خود میکنند . فکر میکنید شما از کدام گروه اید ؟ دوست دارید همیشه مردم سرشان به دعوای بین دو جناح شهر مشغول باشد ؟ ! و شما نیز در این میان جزوی از آنها باشید یا علاقه مند هستید فراغتی باشد تا کتابی بخوانید و یا با دوستان و اقوام و خویشان به کوه و دشت بزنید ؟ واقعا کدامیک ؟

بهتر نیست این جنجال ها را رها کنیم و به توسعه فرهنگ و هنر شهر بکوشیم . میتونید بشمارید چند نفر علیه کدام یکی دارند قلم میزنند اما نمیتونید بشمارید چند گروه هنری داریم و یا چند گارگاه نقاشی که جزء معدودی آنها را نمیشناسند ! چرا اینگونه باید باشیم ؟کمی تامل فرمایید . 

اگر نت فقط برای طرح دعواهای مردم و مسائل خیلی جدی آنها باشد دیگر فضای خفه کننده ای میشود . از من بشنوید که داد زدنی نیاز نیست . اراده انشالله هست و به مرور حل میشود مشکلات عدیده ای که هست و می بینید انشالله حل میشود . شما فرصت های زندگی خوب را از دست ندهید و هر از گاهی روح و روان خود را با ارتباط با خدا و طبیعت بهینه سازی کنید . قدر دقایق تان را بدانید .