- ارسال کننده: روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی دکتر مددی تاریخ: ۹۴/۰۲/۲۶

مژده ای دیگر برای مردم شریف و قدرشناس شهرستان میانه

با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید و شروع طرح جامع تحول سلامت ، دکتر مددی مکاتبات و پیگیری های خود را جهت تامین اعتبار برای خرید دستگاه سی تی اسکن از طریق دولت انجام دادند.
 دکتر مددی در اولین نامه به جناب آقای دکتر قاضی زاده ی هاشمی- وزیر محترم بهداشت و درمان  در تاریخ 92/10/17 خواستار دستور لازم وزیر محترم جهت تهیه ی این دستگاه شده اند – لطفا به تاریخ نامه توجه فرمایید ، تاریخ نخستین نامه مهندس حسینی 93/9/5 یعنی ایشان حدود 11 ماه بعد از اولین نامه ی دکتر مددی، مکاتبات خود را در همان موضوع  با وزیر محترم آغاز کرده اند-


متن پاراف وزیر: جناب آقای دکتر صومی/ لطفا بررسی فرمایید و از هیات امنای ارزی کمک بگیرید. ظاهر در صورت عدم توانایی دانشگاه، سرمایه گذار هم علاقه مند به مشارکت است که بلامانع می باشد.

 

به هر صورت با پیگیری های صادقانه ی دکتر مددی که منجر به خریداری دستگاه سی تی اسکن از محل اعتبارات دولتی طرح تحول سلامت و استقرار آن در بیمارستان امام خمینی(ره) گردید اکنون با تلاش های مجدانه ایشان آگهی مزایده ساخت،تجهیز، راه اندازی و ارائه خدمات مرکز جامع تصویربرداری در بیمارستان خاتم الأنبیا(ص)- شهرستان میانه نیز در روزنامه مهد آزادی منتشر شده که 28 اردیبهشت ماه نتایج آن اعلام می شود و به زودی مردم آگاه و قدرشناس میانه شاهد ایجاد مرکز جامع تصویربرداری در بیمارستان خاتم الأنبیا نیز خواهند بود.


آگهی مزایده واگذاری مرکز جامع تصویربرداری بیمارستان خاتم الأنبیا(ص)- شهرستان میانه

باتوجه به اینکه این شبکه در نظر دارد ساخت، تجهیز، راه اندازی و ارائه خدمات مرکز جامع تصویربرداری بیمارستان خاتم الأنبیا(ص) شهرستان میانه را به مدت 22 سال از طریق برگزاری مزایده به بخش غیردولتی واگذار نماید لذا از شرکت های واجد شرایط و صلاحیت دار دعوت می شود از تاریخ 94/2/10 لغایت 94/2/17 جهت أخذ اسناد مزایده به آدرس میانه خیابان امام خمینی خیابان بهداری-واحد دبیرخانه شبکه بهداشت و درمان میانه مراجعه نمایند.
«مهلت تحویل مدارک به واحد مزایده گزار از تاریخ94/2/19 لغایت 94/2/28 ساعت 14 به آدرس؛ تبریز،خیابان گلگشت،ساختمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی تبریز-طبقه سوم-اتاق 305-دفتر محرمانه دانشگاه خواهد بود.»
در ضمن زمان گشایش مزایده در ساعت 16 روز دوشنبه مورخ 94/2/28 در محل دفتر کمیسیون مناقصات و مزایدات دانشگاه علوم پزشکی تبریز خواهد بود که حضور نماینده قانونی شرکت ها در این جلسات آزاد می باشد.

1
1