- ارسال کننده: دکتر فردین فرمند تاریخ: ۹۴/۰۲/۲۳

آقای احمد پور نه قسم حضرت عباسی هست نه دم خروسی، در عمق باورتان تجدید نظری بکنید.

آقای یاور احمد پور تشکر از حسن نظر و توجه شما نسبت به مطلب:

http://www.miyanali.com/MiyanehEmrooz/4

که شما واداشته مطلبی برای آن بنویسید

http://www.miyanali.com/yavar1300/143

و مواردی مطرح کنید که نیاز به پاسخ دارد اما از آن جایی که نظرات مطلب تون را بسته نگه داشتید و امکان تایید آن در دست خودتان هست امکان ندیده و نخوانده شدن جواب موارد مطروحه وجود دارد. لذا همین جا حضورتان باید عرض کنم که ،طرح مسایل از طرف بقول شما جانبداران دکتر در قسمت نظرات روابط عمومی دو نماینده شهر، نظر و دیدگاه شخصی و قابل احترام خود افراد با استنبادات بدست آورده شان است و هیچگاه معیار و ملاک مناسبی برای نسبت دادن به دکتر نبوده و نیست، چون شما تاکنون یک مورد سراغ ندارید که با این اکانت که با موافقت و هماهنگی دکتر ایجاد شده در مطالب روابط عمومی های دو نماینده نظری درج شده باشد چه برسد که ایشان مدعی چند مرد حلاج بودن را پیش بکشند که اگر اینگونه بود چون دیگران در طی این سال ها با همین ادعا و وعده ها بر کرسی مجلس می نشست.

و اما این قسمت از نوشته شما:

بنده آشنایی نسبی با شما (به خاطر حضور در دو جلسه از سخنرانی و تبلیغات دور قبل) را دارم و صادقانه عرض می کنم که تناسبی بین تبلیغاتی که از شما می شد و آنچه خود شما بروز می دادید ندیدم.

شما چگونه تنها با حضور در دو جلسه یک ساعته دوران انتخاباتی به این نتیجه و شناخت رسیده اید؟ اگر شناخت دیگران هم  از جانب شما به همین سرعت و سادگی باشد باید  گفت که بی انصافی می کنید که امیدواریم  شناخت تان از بقیه کاندیدها و نمایندگان هم به همین اندازه و میزان نباشد.

اما در مورد چرایی طرح سوال در فضای مجازی به جای جلسه پرسش و پاسخ

آقای احمدپور  برپایی چنین نشست و جلساتی آن هم قبل تعیین صلاحیت و فرصت قانونی تبلیغات انتخاباتی برای کاندید های احتمالی و افراد، حرکت در جهت خلاف قانون و گذاشتن بدعت بی قانونی ست.

اما از آنجایی که بنده برخلاف شما شناختم از دکتر فردین فرمند خلاصه شده در دو جلسه دوران انتخاباتی نیست و به چندین سال میرسد باید به عرض تان برسانم که ایشان با هیچ جلسه پرسش و پاسخ مشکلی ندارند و به همه نوع سوال مطروحه با اعتقاد و باور واقعی نسبت به سوالات پاسخ میدهند و در پاسخ هایشان نه بر مصلحت و منفعت خویش محافظه کاری نشان میدهند نه بر جهت خوشایند سوال کنندگان و حاضرین جواب میدهند.

حال اگر خواهان شناخت کافی از ایشان و بقیه کاندیدهای احتمالی(حتی نمایندگان فعلی)هستید، اجازه بدهید سوالات را جمع آوری کنیم و با خود شما سراغ یک یک این افراد برویم و بی انتشار و آگاهی از نوع جواب های یکدیگر همه سوالات را بپرسیم و در پایان در مطلبی درج کنیم آنگاه هم شما و هم کاربران دیگر با دیدن سوالات مشترک و نوع جواب به سوالات به قضاوت بپردازند.

 

1
2
1 2