- ارسال کننده: حامد - قره داغی تاریخ: ۹۴/۰۲/۲۳

مردم به خدمت خالصانه رای خواهند داد نه به شهرت فاتحانه!!

سرانجام بعد از کلی انتظار سی تی اسکن قدم به خاک میانه گذاشت و مردم از سر شادی زمزمه ی" از آمدنت اگر خبر داشتمی - در رهگذرت گل و سمن کاشتمی " سر دادند.

طبق رسم و رسوم همیشگی دو نماینده این بار نیز با آمدن سی تی اسکن ماجراهای تقابل ادعاهای پیگیری دونماینده از سر گرفته شد که به نوعی خود یک بداخلاقی رسانه ای می باشد! مردم به عنوان استفاده کنندگان این خدمات تلاش هیچ یک از دو نماینده را نادیده نمی گیرند و قضاوت نمی کنند که کدامیک سهم بیشتری در برآورده شدن این خدمت داشته اند، چون برای آن ها "عمل" مهمتر از "عامل" می باشد. ولی خودتان کلاهتان را قاضی کنید و ببینید با جبهه گیری و جنجال بر سر اینکه چه کسی کرد و چه کسی نکرد آیا از رسالت اصلی خود که خدمت خالصانه است جا نمی مانید؟! آن هم در این زمان اندک مانده به پایان وظایف خود که باید تمام تلاش خود را برای جبران کمبودها متمرکز کنید.

مگر اصل هدف خدمت به مردم نیست؟! پس دنبال نام و نشان و شهرت بودن برای چیست؟

با این حال این وضعیت در شأن نمایندگان نیست و برای مردم هم اهمیتی ندارد که این دستگاه از محل هزینه های دولتی تامین شده یا پای بخش خصوصی در میان است. آنچه که مهم می باشد خدمتی است که انجام شده و قرار است نیازی از مردم رفع شود و منتی هم بر سر مردم نیست! قولی بوده که زمانی داده شده ، مدتی بالقوه مانده و اکنون بالفعل شدنش را به نظاره نشسته ایم. البته باید دعا گو باشیم که جنجال و تقابل دو نماینده مانعی برای استفاده از آن نباشد یا حداقل روند استفاده از آن را به تاخیر نیاندازد که دوباره ما بمانیم و یک شهر با حداقل امکانات!

از این مساله که بگذریم سوالی برای من نوعی پیش می آید این است که آیا اگر این کار به ثمر نمینشست باز هم ادعاها پر رنگ و برجسته بود؟ کدام مدعی خودش را خالصانه مسئول به نتیجه نرسیدنش می دانست؟!

لطفا حواستان به شعور مردم هم باشد!!

کار و خدمت خالصانه نتیجه اش " اجرکم عندالله" است و از توصیه های امیرمومنان به کارگزاران حکومتی اش می باشد.

با توجه به اینکه امسال سال همدلی و هم زبانی است امید به آن می رود که این همدلی بین دونماینده میانه نیز اثر گذارد و کارگشا شود و "من" یا "تو" برایشان مهم نباشد و با همدلی در این زمان اندک، توسعه ی شهر و رفع نیاز مردم و خدمتگذاری برایشان در اولویت باشد آن هم به دور از ادعاها!

و ختم کلام اینکه مردم میانه به خدمت خالصانه رای خواهند داد نه به شهرت فاتحانه!! مردم میانه پهلوانی بی نام و  نشان می خواهند نه قهرمانی که سروصدا به پا کند.

1
2
1 2