- ارسال کننده: مهدی دانشیار تاریخ: ۹۴/۰۲/۲۲

تیم مخترعین علمی میانه در حضور 20 تیم موفق و فن آفرین شیخ بهایی

تیم مخترعین علمی میانه در حضور 20 تیم موفق و فن آفرین شیخ بهایی

مخترعین میانه همچون گذشته با ارائه ی طرح های ناب ، گسترش علم در این پهنه بزرگ عالمان را به رخ کشیدند.

تبریک صمیمانه به فن آفرینان بزرگ  و جامعه علمی شهرستان ویژه میانه 

خبرهای تکمیلی تصویری به همراه لینک مصاحبه در شبکه های سیمای جمهوری اسلامی ایران (بزودی ) در انتهای مطلب.

حضور 20 تیم در رویداد ارائه فن آفرینی شیخ بهایی

تهران ایرنا-دبیر یازدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی گفت: در یازدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی از میان شرکت کنندگان در این رویداد، 20 تیم پس از بررسی و داوری جهت ارائه فن آفرینی خود حضور دارند.

 

دکتر سروش علیمرادی روز یکشنبه در نشست خبری یازدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی که در محل وزارت علوم برگزار شد،گفت: رویداد ارایه فن آفرینی شیخ بهایی برای اولین بار توسط شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و با همکاری رویداد جهانی اسلاش (SLUSH) و با حضور نماینده آن، همزمان با جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی برگزار می شود.

علیمرادی گفت: این رویداد با ایجاد فضایی جذاب رقابتی تلاش می کند فرایند تجاری سازی و توسعه فناوری های ارائه شده را تسهیل کند.

وی افزود:در این برنامه فن آفرینان فرصت دارند در سه دقیقه به بیان فناوری، جنبه های اقتصادی آن و شرایط توسعه و سرمایه گذاری پیش رو بپردازند و میهمانان، تماشاچیان و هیات داوران را متقاعد کنند که فناوری او بهترین گزینه برای حضور در کنار سایر شرکت های نوپا و دارای فناوری از سراسر جهان، در رویداد جهانی اسلاش است.

دبیر یازدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی گفت: حضور شرکت های ایرانی در این رویداد با توجه به امکان لغو تحریم های مالی ایران می تواند فرصت های بسیار بزرگی را در بازارهای جهانی فراهم کند.

علیمرادی افزود: با حضور این شرکت ها امکان آشنایی بهتر و بیشتر جامعه جهانی با فضای کسب و کار ایران به ویژه کسب و کارهای نوپا فراهم خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: رویداد ارائه فن آفرینی شیخ بهایی از تمامی دانشجویان ، صاحبان شرکت های دانش بنیان، سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی دعوت می کند تا ضمن شنیدن فناوری های توانمند با حضور در فضای دوستانه در رونق بخشیدن به فعالیت های این شرکت ها، آشنایی با آنها و تعیین برندگان این رویداد سهیم باشند.

به گفته دبیر یازدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی، رویداد اسلاش که در کشور فنلاند برگزار می شود، با میزبانی بیش از 15 هزار نفر از سراسر جهان علاوه بر ایجاد فضایی برای تبادل تجربیات و فراهم آوردن فرصت های سرمایه گذاری بر روی شرکت های نوپای دارای فناوری های روز دنیا، هر ساله یک مسابقه ارائه فناوری با حضور 100 شرکت نوپا از میان متقاضیان منتخب این مسابقه برگزار می کند.

علیمرادی گفت: میزان جایزه این رویداد که توسط بانک فنلاندی BankEvli و شبکه سرمایه گذاران خطر پذیر فنلاند پرداخت می شود، معادل 500 هزار یورو است که به برنده نهایی این مسابقه پرداخت می شود.

وی افزود: در سال 2014 بیش از 14 هزار نفر در سراسر جهان در این رویداد حضور داشتند و در این سال تیمی متشکل از مدیران عامل چند شرکت نوپا و مسئولان جشنوراه ملی فن آفرینی شیخ بهایی نیز در این رویداد حضور داشت.

دبیر یازدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی ابراز امیدواری کرد که سال آینده رویدادی تحت عنوان اسلاش ایران برگزار شود.

1
1