- ارسال کننده: یاوراحمدپور تاریخ: ۹۴/۰۲/۲۲

آقای دکتر فرمند، قسم حضرت عباس طرفدارانتان (وشاید خود شمارا) را قبول کنیم یا دم خروس تان را؟

آقای دکتر طرفداران شما وقتی می خواهند از جنابعالی جانبداری کنند چنان واژه «پرفسور» را به کار می برند که ظاهراً زبان در دهانشان نمی چرخد. بنده آشنایی نسبی با شما (به خاطر حضور در دو جلسه از سخنرانی و تبلیغات دور قبل) را دارم و صادقانه عرض می کنم که تناسبی بین تبلیغاتی که از شما می شد و آنچه خود شما بروز می دادید ندیدم. مطلبی که(http://www.miyanali.com/MiyanehEmrooz/4)در سایت درج کرده اید بر عمق این باورم می افزاید. برای اینکه رویه های اغواگرانه انشالله از این منطقه کم کم رخت بربندد، صلاح می دانم که مواردی را در این مورد خدمت شما و جانبداران شما عرض کنم. امیدوارم که مقبول شما گردد. 

***********************************************************************

حقوق شهروند به عنوان ابزاری است که به فرد کمک می کند تا منطقاً انتظاراتش را در ارتباط بادیگران شکل دهد.

بعد از طرح مسائلی از طرف جانبدارن شما در قسمت نظرات روابط عمومی های هر دو نماینده فعلی، بنده از طرفداران شما درخواست کرده ام که لطفا برای اثبات صداقت در مواردی که مطرح می کنید، دکتر فرمند را در جریان یک جلسه با شهروندان بگذارید تا حضورا به چند مرده حلاج بودن ایشان پی ببریم. ولی علیرغم گذشت حدود سه چهار ماه و با وجود تعدد درخواست جلسه برای پرسش و پاسخ، یکباره شما با یک متن در خواست پرسش و طرح سوالها در فضای مجازی ظهور می کنید.

جنابعالی حقوق شهروندان را در حد همین طرح سوال در فضای مجازی می دانید (که بعد از گرفتن سوالات در فضای مجازی و حتی در صورت عدم شناخت به آنها) اقدام به تدارک پاسخی بر این پرسش ها کنید و در سایت و یا جلسات حضوری مطرح نمائید؟

آیا چنین متنی که در سایت گذاشته اید، نشان نمی دهد که نگرش شما به شهروند، نگرش منفعل هست؟

شما اگر واقعا بر حقوق مردم پایبند باشید، در جلسه حضوری درخواست سوال می کنید و اگر توان داشتید در همان جلسه ابراز عقیده می کنید و اگر علم و شناخت نداشتید، خیلی خاضعانه به شهروند می فرمائید که بعدا مطالعه می کنم و جواب شما را ارائه می نمایم.

این رویه ای که بنده به شما پیشنهاد دادم یعنی رعایت حقوق یک شهروند. این یعنی نگرش فعال به شهروند داشتن. این یعنی احترام به قابلیت شهروند. این یعنی رعایت حقوق مدنی شهروند. این یعنی ایجاد رضایت در شهروند. این یعنی احترام به آرا و نظرات شهروند. یعنی تبادل نظر واقعی نه تبادل نظر نمادین و دروغی. این یعنی تضمین شفافیت. این یعنی اهمیت دادن به نقش سازنده مردم... .

بنده یکی دو مورد از مباحث و نحوه رفتار شما را در تبلیغات دور قبل به خاطر دارم و احساس می کنم نحوه نگرش شما به شهروند به نحوی نیست که از اساس آنها را دارنده یک حق انتقادی بدانید. امیدوارم درخواست برای جلسات حضوری مقبول افتد و فیلم و فایل صوتی جلسات رو در رو و جلساتی که به پرسش و پاسخ اختصاص می یابد در سایت گذاشته شود نه اینکه در سایت یک متن درج شود و از کاربران خواسته شود که سوالات خود را مطرح نمائید. 

1
2
1 2