- ارسال کننده: روابط عمومی دفتر مهندس حسینی تاریخ: ۹۴/۰۲/۲۲

نامه ای که بعد از ورود سی تی اسکن به میانه اخذ شد!!

قبل از انتشار خبر تجهیز بیمارستان میانه به دستگاه سی تی اسکن طبق روال گذشته ، عکس العمل دفتر آقای مددی قابل پیش بینی بود.اما این بار مدارکی در اختیار ما و عموم کاربران قرار داده اند که زحمت را از ما کاسته و برای رفع ابهامات میتواند کمک شایانی نماید.

برای این منظور توجه به نکات زیر (طبق مدارک ارائه شده توسط دفتر آقای مددی )قابل ملاحظه است.

1- دستگاه سی تی اسکن در تاریخ 94/2/20 از تهران بارگیری و به سمت میانه ارسال شده است.نامه ای که آقای مددی از وزارت بهداشت به نام خودشان گرفته اند دقیقا 94/2/21میباشد.قضاوت با شما...


2- در تمام مدارک ارائه شده توسط آقای مددی ، از مشارکت بخش خصوصی و شخص خیّر! نام برده شده .این در حالی است که مهندس حسینی از محل اعتبارات طرح تحول نظام سلامت موفق به اخذ دستگاه سی تی اسکن شده اند.بازهم قضاوت با شما...


تصویر درخواست مهندس حسینی:


آگهی مزایده که دفتر آقای مددی منتشر کرده اند میبایست در تاریخ 93/11/27 برگزار میشد.نتیجه این مزایده چه شد؟ اگر بخش خصوصی در میان نبود این مزایده به چه منظور برگزار میشود؟


4- این نامه که به عنوان سند از طرف دفتر آقای مددی منتشر شده و در آن از هر دو نماینده میانه نام برده شده به هیچ عنوان ارتباطی با قضیه سی تی اسکن ندارد و مربوط به تجهیز بیمارستان به وسایل اتاق عمل و این قبیل وسایل است.رونوشت نامه به همراه ضمائم به دفتر ما هم ارسال شده .لطفا .... نکنید.


علیرغم آنکه طرح این مسائل را  سبب سلب آرامش ذهنی مردم میدانیم و معتقدیم خدمت به مردم منت نمی پذیرد ولی در مقابل بد اخلاقی های سیاسی سکوت را جایز نمیدانیم.

 

 

 

1
1