- ارسال کننده: روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی دکتر مددی تاریخ: ۹۴/۰۲/۲۱

از خدمت به خلق تا جنجال های تبلیغاتی!

وجود مراکز درمانی مجهز از اصول اساسی هر مدنیتی است به این معنی که هر مجموعه ی انسانی به حداقل امکانات اولیه ی درمانی برای تامین سلامتی افراد آن جامعه نیاز دارد. از این رو یکی از اهداف و برنامه های آقای دکتر محمد علی مددی ، نماینده ی مردم شریف و قدرشناس میانه، تجهیز این مراکز به امکانات اولیه به خصوص تجهیزات تصویربرداری اعم از دستگاه سی تی اسکن و ام ار آی بود.
با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید و شروع طرح جامع تحول سلامت ، دکتر مددی مکاتبات و پیگیری های خود را جهت تامین اعتبار برای خرید دستگاه سی تی اسکن از طریق دولت انجام دادند.
 دکتر مددی در اولین نامه به جناب آقای دکتر قاضی زاده ی هاشمی- وزیر محترم بهداشت و درمان  در تاریخ 92/10/17 خواستار دستور لازم وزیر محترم جهت تهیه ی این دستگاه شده اند – لطفا به تاریخ نامه توجه فرمایید ، تاریخ نخستین نامه مهندس حسینی 93/9/5 یعنی ایشان حدود 11 ماه بعد از اولین نامه ی دکتر مددی، مکاتبات خود را در همان موضوع  با وزیر محترم آغاز کرده اند-
 متن پاراف وزیر: جناب آقای دکتر صومی/ لطفا بررسی فرمایید و از هیات امنای ارزی کمک بگیرید. ظاهر در صورت عدم توانایی دانشگاه، سرمایه گذار هم علاقه مند به مشارکت است که بلامانع می باشد.
متن نامه ی دکتر مددی و نیز پاراف وزیر محترم نشان می دهد که ادعای روابط عمومی دفتر آقای حسینی در خصوص اینکه پیگیری آقای دکتر مددی در جهت تهیه ی دستگاه سی تی اسکن صرفا از طریق سرمایه گذار خصوصی است، کاملا اشتباه می باشد و همانطور که آقای وزیر نیز در پاراف خود اذعان داشته اند، در صورتی که دولت قادر به تامین اعتبار لازم نباشد، سرمایه ی بخش خصوصی وارد خواهد شد.

از این رو برای جلوگیری از انجام چنین کارهایی-وارونه نمایی حقیقت و مصادره ی نتیجه ی حاصل از پیگیری های انجام شده-  ذیلا برخی مستندات لازم در رابطه با پیگیری های آقای دکتر مددی در خصوص تامین اعتبار دولتی و همچنین جذب سرمایه گذار خصوصی برای راه اندازی مجتمع جامع تصویربرداری- سی تی اسکن و ام ارآی- که در آینده ی نزدیک به ثمر خواهد نشست؛ آورده می شود:

آگهی مزایده ی واگذاری مجتمع جامع تصویر برداری بیمارستان خاتم الانبیا در روزنامه ی سراسری ارک در تاریخ 9 بهمن 93


با توجه به مطالب فوق و نیز مستندات ارائه شده به راحتی می توان دریافت که پیگیری های دکتر مددی –حدود 16 ماه از تاریخ اولین نامه- هم در زمینه ی جذب اعتبارات دولتی و همینطور جذب سرمایه گذار خصوصی صورت پذیرفته و ادامه دارد و امروز با بارگیری دستگاه سی تی اسکن در شهرستان میانه یکی از ثمرات این تلاش و پیگیری ها را به عینه دیدیم  اما متاسفانه آنچه که رفتار برخی از مسئولین نشان می دهد ، آن است که گویا  این مسئولین بیش از آنکه به فکر گشایش گره از کار خلق الله باشند به دنبال تبلیغات رسانه ای و بهره برداری های سیاسی از این نوع کارهای انسان دوستانه هستند.
وارونه جلوه دادن حقایق شاید وسیله ای برای رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده ی سیاسی باشد اما توهینی آشکار به عقل و شعور مردم بیدار ، آگاه و بافرهنگ شهرستان میانه است. هدف هر چه که باشد ، وسیله ای که آقایان برای رسیدن به آن انتخاب کرده اند به هیچ عنوان قابل توجیه نیست و یادمان باشد که ارزش هر انسان ، به میزان خدمتی است که به خلق می کند.

1
2
1 2