- ارسال کننده: روابط عمومی دفتر مهندس حسینی تاریخ: ۹۴/۰۲/۲۱

خبر تکمیلی در خصوص دستگاه سی تی اسکن

صبح روز دوشنبه مورخه 94/2/21 ،طی مراسمی با حضور مهندس حسینی نماینده مردم میانه ،شهردار محترم و اعضای محترم شورای شهر ،ریاست محترم و جمعی از کارکنان شبکه بهداشت و درمان و برخی از ریش سفیدان شهر در محل بیمارستان امام خمینی (ره) ، دستگاه سی تی اسکن 16 اسلایس مارک فیلیپس که با پیگیری مهندس حسینی نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی از محل طرح تحول نظام سلامت به بیمارستان امام خمینی (ره) میانه اختصاص داده شده است، بارگیری شد .

مهندس حسینی طی سخنانی ضمن تشکر از توجه وزیر محترم بهداشت به وضعیت درمانی شهرستان میانه ،از پیگیرهایشان در این مورد خبر داد و افزود: این دستگاه با هزینه دولتی و از محل طرح تحول نظام سلامت به بیمارستان میانه اختصاص یافته است .

نماینده میانه ضمن اظهار گلایه از برخی بد اخلاقی های سیاسی در این مورد افزود: این قبیل کارها نتیجه ای جز تخریب فرهنگ عمومی ندارد و نباید چیزی به غیر آنچه اتفاق افتاده و واقعیت دارد به مردم اطلاع داده شود.

**********

به جهت تنویر افکار عمومی لازم به توضیح است اقدامات دیگر نماینده شهرستان میانه جناب آقای مددی در این خصوص منوط به مشارکت بخش خصوصی است و در حال حاضر مراحل مناقصه را طی میکند و طبق اخبار واصله بیست و هشتم اردیبهشت ماه سالجاری مناقصه برگزار خواهد شد (آگهی مناقصه در روزنامه مهد آزادی تبریز،منتشر شده است) و ارتباطی به این موضوع ندارد.

تصویر مکاتبات مهندس حسینی با وزیر محترم بهداشت و سایر مسئولین :

 

 

1
1