- ارسال کننده: حسین قره داغی آچاچیلوئی تاریخ: ۹۴/۰۲/۱۸

تجلیل از حرکت گروه دوچرخهسوار «اقوام ایرانی» در خلیجفارس

از سوی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر صورت گرفت
تجلیل از حرکت گروه دوچرخه‌سوار «اقوام ایرانی» در خلیج‌فارس

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: اقدام گروه دوچرخه سوار اقوام ایرانی و همراهان ایشان در طی مسیر به سمت خلیج‌فارس در روز ملی خلیج‌فارس یک حرکت ماندگار در توجه به محیط زیست بود.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حسین دلشب پیش از ظهر امروز در آیین تجلیل از گروه دوچرخه‌سوار اقوام ایرانی با اشاره به اینکه خلیج‌فارس یک موهبت الهی و یک فرصت ممتاز برای کشور ایران است گفت: این نعمت بی‌بدیل را باید پیوسته شکرگزار بود و قدر آن را دانست و در حفاظت از آن باید کوشید.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر ضمن تقدیر از گروه‌های مردمی  علاقه‌مند به حفاظت محیط زیست از جمله قشر ورزشکار و خصوصاً دوچرخه سواران و «سایکل توریست‌ها»، از رکاب زنی سید مسعود طباطبایی سرپرست و هدایت کننده گروه دوچرخه سوار اقوام ایرانی و همراهان ایشان در طی مسیر به سمت خلیج‌فارس در روز ملی خلیج‌فارس به عنوان یک حرکت ماندگار یاد کرد.

دلشب گفت: از گروه دوچرخه سواری اقوام ایرانی (خلیج پارس جاویدان) به سرپرستی سیدمسعود طباطبایی با حضور محیط بانان و اعضای سازمان‌های مردم نهاد محیط زیستی در ورودی شهر بوشهر استقبال شد و در چهارمین همایش ملی توسعه دانایی محور خلیج‌فارس از ایشان به عنوان حامیان خلیج‌فارس و فعالان محیط زیست در حضور وزیر ارشاد، استاندار بوشهر و دیگر مسئولان تقدیر گردید.

وی افزود: هر فرد علاقمند به محیط زیست با هر ابزاری که در توان دارد برای هدفش تلاش می‌کند و "سایکل توریست‌های" اقوام ایرانی به عشق خلیج‌فارس و برای حمایت از محیط زیست دریایی دریای پارس با همه وجود رکاب زدند و به این نیلگون گسترده رسیدند تا پیام آزادگی و آرامش و حفاظت از محیط زیست را به جهان مخابره کنند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر نیز در پایان به نحو شایسته‌ای از خدمات ارزشمند این گروه حامی محیط زیست تقدیر و اظهار امیدواری کرد: امیدواریم در سال‌های آینده نیز شاهد رکاب زنی این عزیزان در حمایت از محیط زیست دریایی خلیج‌فارس باشیم.

سرپرست این گروه نیز به پاس حمایت‌های بی‌شائبه و ایجاد فضای مناسب جهت انجام امور مربوط به حمایت از محیط زیست، با تقدیم پیراهن منقش به طرح خلیج‌فارس به عنوان نماد این حرکت ملی به مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر از زحمات ایشان تقدیر کرد.

1
1