- ارسال کننده: فراز احمدی تاریخ: ۹۰/۱۱/۲۱

غیبت میانه در مسابقات کشتی پایه هیچ‌گونه توجیهی ندارد

خبرگزاری فارس: غیبت میانه در مسابقات کشتی پایه هیچ‌گونه توجیهی نداردخبرگزاری فارس: سرپرست کشتی آذربایجان شرقی گفت: برای رساندن کشتی استان به جایگاه اصلی خود نیاز مبرم به کار روی کشتی‌گیران نوجوانان و نونهالان است و غیبت میانه در مسابقات انتخابی این رده سنی اصلا نمی‌تواند توجیهی داشته باشد.

علی‌اکبر وظیفه‌خواه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: هیچ وقت نباید اجازه بدهیم سستی و رخوت بر هیئت کشتی موجب شود تا استعدادهای بالقوه در شهرستان میانه به هدر رود.

وی تاکید کرد: استان آذربایجان شرقی خطه‌ای کشتی‌خیز است و با برنامه‌ریزی می‌توان جایگاه اصلی این ا‌ستان را در کشور بازیافت اما همه شهرستان‌ها باید با فعالیت شبانه‌روزی، خود را از رکود چند ساله جدا کنند و قهرمانان و پهلوانان بنامی را تحویل جامعه کشتی دهند.

وظیفه‌خواه تصریح کرد: مسابقات نونهالان، نوجوانان و جوانان از ارزش بسزایی برخوردار است و با اهمیت دادن و سرمایه‌گذاری در رده سنی پایه می‌توان استعدادهای بسیاری را کشف کرده و به رشد کشتی استان کمک کرد.

سرپرست کشتی استان آذربایجان شرقی اضافه کرد: هر شهرستانی که بتواند کشتی‌گیری به تیم ملی تحویل دهد پاداش خواهد گرفت و هر کمکی از سوی هیئت استان لازم باشد در اختیارش قرار خواهد گرفت و همچنین اگر هیئتی در کار خود سستی صورت دهد غیرقابل قبول است.

وی ابراز امیدواری کرد، با انجام مسابقات در تمام رده‌های سنی و آموزش برگزیدگان توسط یک مربی بزرگ در چند سال آینده آذربایجان‌شرقی بتواند حرف‌های زیادی برای گفتن در سطح کشور و حتی دنیا داشته باشد.

1
1