- ارسال کننده: علی مددی نیا (نمایندگی بیمه نوین) تاریخ: ۹۴/۰۲/۱۳

حضور بیش از ۵۰۰ معتکف در مسجد جامع شهر میانه

میانه حجت الاسلام علی اصغر سعیدی گفت:همزمان با سحرگاه مبارک ۱۳ رجب المرجب، مراسم معنوی اعتکاف با حضور بیش از ۵۰۰ معتکف در مسجد جامع شهر میانه آغاز شد.

حجت الاسلام علی اصغر سعیدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام این خبر افزود:همزمان با سحرگاه مبارک ۱۳ رجب المرجب و میلاد با سعادت امیر المومنین حضرت علی (ع)، مراسم معنوی اعتکاف با حضور بیش از ۵۰۰ معتکف در مسجد جامع شهر میانه آغاز شد. معتکفین ثبت نام شده که از شامگاه جمعه عازم مسجد جامع بودند مشتاقانه لحظه شمار سحرگاه ۱۳ رجب بودند تا به مدت ۳ شبانه روز با خدای خود در خانه خدا و در خلوت راز و نیاز کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میانه با اشاره به پشتیبانی و آماده سازی برای پذیرایی از معتکفین گفت:جهت خدمات رسانی بیشتر به معتکفین این شهرستان،   اداره تبلیغات اسلامی میانه از هفته ها قبل با تشکیل جلسات ستاد اعتکاف و با همکاری و برنامه ریزی ادارات و نهادهای مختلف و جمعی از خادمین افتخاری این سنت حسنه، در تدارک برگزاری هر چه باشکوه تر این مراسم معنوی و تهیه وعده های سحری  و افطاری برای معتکفین روزه دار بوده است.

سعیدی در خصوص برنامه های فرهنگی تبلیغی و قرآنی اعتکاف امسال یاد آور شد:برنامه متنوعی از جمله سخنرانی، قرائت ادعیه و زیارتنامه و طرح تلاوت عمومی قرآن کریم و سایر اعمال و برنامه های خاص این ایام در مراسم معنوی اعتکاف امسال شهرستان میانه خواهد بود.